A Nissan egy alacsonyabb presztízsű kategória mint egy Toyota vagy Honda?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#10 Autószerelő vagyok. Egyetlen nap alatt több különböző típusban ülök, mint az emberek 99%-a egész életében.
Így alakítottam ki. ;)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#11
Értem.
Szóval márkafüggetlen autószerelőként leginkább azokkal az autókkal találkozol, amiket a sóher tulaj hozzád visz, hogy olcsóbban megússza a dolgot, mint a márkaszervizeknél.
Ebből jó eséllyel következik, hogy eleve az olyan autókkal találkozol, amik spórolásból nem kapták meg ami járna nekik.
Neked valóban több tapasztalatod van...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ott van a még a maxima is! Imádom ezt a videót! Meg a kommenteket is :DDD
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#13
Mindazonáltal szervízbe azért megy az ember, mert valami gondja az autóval, vagyis te lényegében csak a problémás darabokkal találkozol. Amit elégedetten használ a tulajdonosa, azzal nem, vagy legalábbis ritkán.
Ez pont olyan fals, mint amikor valaki a saját kismintás tapasztalatára alapoz, csak másként.
Ugyanígy nem mindegy mennyi fut egy típusból a magyar utakon abból a sokaságból amit a világon, vagy csak Európában forgalomba helyeztek és ez a típus a gyártmánypaletta melyik részén helyezkedik el.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#14 "Szupertsport autója a japánok közül csak a Nissanak van"
Hogy micsoda? A Lexus RCF, és a Honda NSX azok micsodák? Mondhatnám még a Lexus LFA-t is, bár az nincs GT3 homologizálva, mint a GT-R, NSX és RCF, szóval nem sorolom ide. Két vetélytársa akkor is van a Nissannak, közel sincs egyedül.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#16 Nem fals, csak te nem tudod értelmezni.
Vegyünk két autót, ami kb. egy kategóriát képvisel. Direkt nem fogok típust és márkát mondani, nehogy valaki félreértse, vagy megvádoljon bármilyen elfogultsággal, szóval mondjuk, hogy A autó és B autó. Eltérő nemzetiségű gyártótól, de ugyanabban a kategóriában és szegmensben foglalnak helyet, egymás közvetlen vetélytársai. A két típus eladása nagyjából megegyezik egymással. Az A típusból egy hónapban látok 3 darabot a szervizben, a B típusból látok 20-at. Na akkor szerinted ebből nem vonható le következtetés? Igen, csak a rosszakat látom, de tudom hogy mennyit látok, illetve nagyjából képben vagyok azzal is, hogy mennyire elterjedt autó. Innentől nem nehéz levonni a következtetést, hogy mivel nagyjából ugyanannyi A és B autó van az utakon, de B-ből sokkal több jár a szervizben, így B autó sokkal szarabb.
Legyen egy másik példa is, ahol A autó eladása X, míg B autó eladása 2X, tehát kétszer annyi B autó van az utakon, mint A autó. Viszont B autóból nem kétszer, hanem négyszer annyi jár a műhelybe, mint A autó. Akkor ismét levonható a következtetés, hogy az A autó megbízhatóbb.
Ezek nem fals infók, ezek totálisan alapvető következtetések, amik a valóságon alapulnak és szerintem minden ép elméjű ember egyetért ezzel, kivéve, ha éppen próbálja megmagyarázni, hogy nincs igazam. ;)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!