Az igaz, hogy Magyarországon rosszabb az üzemanyag minősége, mint nyugaton?
Az előírások csak egy minimumszintet jelentenek. Pl. nem tartalmazzák pontosan, hogy az egyes különböző hosszúságú szénláncoknak milyen arányban kell szerepelni a benzinben. Ez hatással van a benzin égéshőjére.
Magyarországon még mindig többségében Ural olajat dolgoznak fel, ami nem olyan könnyű olaj, mint a Brent. A desztillátumok keverésekor a MOL-nál törekednek a minél jobb égéshőre, de azért lehetőség szerint a magasabb molekulasúlyú komponenseket is fel akarják használni.
Full butaság.
Az utak viszont másból készülnek.
Nálunk gumibarát, de fogyasztásnövelő aszfalt van.
Ha átmegyünk pl Szlovákiába ott észrevehetjük, hogy világosszürke az út, de teljes hosszábban a guminyom ottvan. Nálunk csak hirtelen fékezés miatt marad benne a gumi, ott mindig
#4 "Az előírások csak egy minimumszintet jelentenek. Pl. nem tartalmazzák pontosan, hogy az egyes különböző hosszúságú szénláncoknak milyen arányban kell szerepelni a benzinben. Ez hatással van a benzin égéshőjére."
Remélem nem azt akarod ezzel mondani, hogy tőlünk nyugatra az olajmilliárdosok sokkal jobb, igazságosabb és becsületesebb emberek. Remélem nem azt akarod mondani, hogy számukra nem számít a pénz, csak a benzin minősége. Remélem nem azt akarod mondani, hogy csak itt nálunk csak a MOL ilyen aljas pénzéhes csúnya bácsi, hogy a szabályok szerinti lehető legrosszabbat állítja elő a pénzspórolás érdekében.
Remélem...
"még csak nem is olcsóbb"
Az "olcsóbbat" mindig reálértékben értendő. Abszolút olcsóbb kb. mindenhol máshol, mint nálunk. Lehet hogy forintra átszámolva máshol magasabb összeget kapsz, de a reálértéke alacsonyabb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!