A teljesítmény szabályozása az Otto- és Diesel- motoroknál, hogyan módosítja a motor légviszonyát?
Véleményét fejtse ki minimum 10-12 sorban!
Erre az egy kérdésre nem találunk választ a szaktársammal, tudnátok segíteni? Köszike előre is
Pedig ez teljesen egyszerű:
Ott esetében fix keverékaránnyal dolgoznak, csak a beszívott mennyiség változik, így szabályozzák a teljesítményt.
Diesel esetében pedig a levegő mennyisége az mindig fix egyedül a befecskendezett üzemanyag mennyisége változik, magyarul más lesz a keverékarány.
Ezért van az, hogy az Ott mennyiség alapú szabályozással üzemel míg a Diesel az minőségalapú szabályozást használ.
Második válaszoló, nagyon szépen köszönöm!
Harmadik válaszoló, igen gépész szak, gépjárműtechnikai specializáció, nos vagyunk 15-en ebből 2-3 ember aki 10-15 éves tapasztalattal rendelkezik, ők akik jobban tudnak közülünk, többiekkel egy szinten vagyunk és nem találtunk a kérdésre választ. Tudom lehet hibáztatni, online volt az egyetem a covid miatt és fele óráink meg se volt tartva+ anyag nem minden tantárgyból lett elküldve. Tehát mi vagyunk az elsők akik ilyet végeznek az adott kihelyezett szakon, így mi vagyunk a próbanyulak. Mindegy, a második választ hasznosnak találtam, így bővítve rajta beillesztettem a tételkidolgozásba, ha valakinek van még valami ötlete amivel bővíthetem annak megköszönném :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!