Reális az alábbi grafikon? (Eladási statisztika)
Nagyjából rendben van, de az iparági kutatások soha nem márkákat vizsgálnak, hanem autógyártókat.
A Toyota pl. egymárkás gyártó, mert összesen eladott 10,5 millió járművet 2022-ben, s abból 9,5 valóban Toyota márkájú autó volt és kb. csak 1 millió Daihatsu meg Lexus. Ezzel szemben a VW AG 8,5 millió 2022-es értékesítésének csak a fele volt Volkswagen, az értékesítés másik fele az Audi, Skoda, Seat, Porsche márkák között oszlott meg.
A Hyundai a világ harmadikja - ott a KIA és Hyundai nyilván együtt van.
A Stellantison és Renault-Nissan-Mitsubishin belül meg annyi kis márka van, hogy hiába vannak ott stabilan az élbolyban nem fognak megjelenni egy ilyen statisztikában.
"nissan is meg a mitsubishi is csak árnyéka önmagábak, de még is veszik"
Az USÁ-ban az egyik legjobban fogyó SUV a Nissan X-Trail volt pár éve.
#4: Az átcímkézett Toyota az természetesen annak a márkának az eladásaiba számít bele amelyiknek a neve alatt értékesítik és forgalomba helyezik. Ha Suzuki embléma van az orrán és a forgalmiban, akkor az egy Suzuki, az a két gyártó dolga, hogy egymás közt hogy oldják meg az anyagiak könyvelését.
Európa ma már prémium piac - azért érdekes a gyártóknak, mert a drágább autókhoz itt simán el lehet adni 3000 €-s felniszetteket, 6000 €-es hibrid hajtást meg előfizetéses ülésfűtést, de ma már nagyon kevés olcsó járművet értékesítenek Európában világviszonylatban az erős szabályozás miatt, nem vonzó a tömegyártóknak. Ázsiában - Thaiföldön, Tajvanon, Fülöp-szigeteken viszont kb. minden sarkon áll egy Mitsubishi típus amiről mi itt nem is feltétlen hallottunk, Nissan meg még több.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!