Érdemes hengert javíttatni? Benzines autó, 1242cm3, 218ekm, 13 éves egy csomó minden cserélve lett és most ez a hiba jött elő. Autó nélkül meg vagyok lőve, ha eladom, csak ilyen korút tudnék venni + lehet megint előről kezdeni a hiba javításokat...
#11
Lehet, hogy el kellene vinned egy másik szerelőhöz is.
Furán hangzik, hogy hőmérsékletre érzékenyen kezdődött a hiba: "Első tünet volt, ha meleg volt a motor és pl. piros lámpa miatt álltam erősen mozgott a motor és ettől az autó is. Ha hideg volt a motor nem csinálta ezt." És aztán 400 km futás után teljesen legyengült az autó.
Biztosan mások is hozzászólnak majd, de nekem gyanus, hogy egy végzetes kompresszióvesztés nem így viselkedik.
Ettől függetlenül nem vitatom, hogy a szerelő kisebb kompressziót mért az egyik hengerben. De nem feltétlenül ez a hiba fő oka. Még egy hengerben némileg csökkent kompresszióval is tudnak a motorok elviselhető teljesítményt leadni.
De ha ehhez hozzájön egy gyujtási, keverékképzési vagy szenzorhiba, attól valóban elmehet a teljesítmény. És az elektronika kontakthibái lehetnek hőre érzékenyek.
Ha világít a motorhiba lámpa, akkor kellene hibakódnak is lenni a kompjuterben. Azt kiolvasta a szerelő?
Valts szerelőt, ilyen korban ennyi km-el nem lenne szabad hogy ilyen baja legyen, csak ha ritkán cseréltek benne olajat.
Ha valóban nagy lenne a baj, akkor ne vágj bele mert egy vagyon lesz, egyszerűbb egy motorcsere, külföldon is elég olcsó kellene hogy legyen egy bontott Fiat 1.2es motor, vagy add el így ahogy van, jobb a bukó mint a kidobott pénz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!