A kormányrúd ahol megy ki a tűzfalon, van egy porvédő gumi. Hidegben ez a gumi nyikorog mint a veszedelem. Mivel érdemes kezelni?
#11 "súrlódástól sem kezd el látványosan füstölni"
XDDD Na látod pont emiatt nem érted a történetet. Dez elkezd füstölni, ha nem megfelelő alkalmazásban használod. A nagyteljesítményű kenőzsír pl. 200 fokon nem fog füstölni, mert arra van kitalálva. A WD40 nem, ezért füstölni fog. A nagyteljesítményű kenőanyagnak adj 500 fokot és az is füstölni fog, mert az már túlmutat a rendeltetésén.
#13 De ezt a semmire alapozod. Nem csak az a kenőanyag, ami nagyteljesítményű és 300 fokra lett tervezve. Ez a teszt a nagyteljesítményű kenőanyagokat vizsgálta, a WD40 csak egy nevetséges összehasonlítás volt, de egy percig sem gondolta komolyan senki, hogy a WD40, ami nem erre lett kitalálva, versenyre tud kelni velük. Ettől még az is kenőanyag, csak jóval kisebb igénybevételre van tervezve.
Ezt a csatornát konkrétan nem ismerem, de más hasonló összehasonlító videókat már láttam ezret (pl. Project Farm), állandóan belecsempésznek valamit, ami abszolút nem odavaló, csak a show és poén kedvéért. Láttam olyan videót is, ahol a motorolajat általános kenőzsírral helyettesítették. Mondani sem kell, besült a motor a picsába. Most akkor a kenőzsír sem kenőanyag? Ha az lenne, nem sült volna be a motor, vagy tévedek? Tévedek hát, ez a te logikád. Jó szar. Teljesen eltérő a felhasználás. A kenőzsír is egy tökéletes kenőanyag, ha arra használod, amire való. Attól mert elbukott egy olyan tesztet, ahol full nem jó felhasználásban alkalmazták, attól még a kenőzsír egy nagyon jó és hasznos kenőanyag.
A WD40 ugyanez. A linkelt videóban abszolút nem a megfelelő alkalmazási területén használták a WD40-et, így nem csoda, hogy csúnyán elbukott. Attól az még egy kenőanyag, akármennyire is pedálozol.
Ui: az angol megnevezése "penetrating oil", szó szerint lefordítva értelmetlen, magyarul csavarlazítónak hívjuk az ilyen anyagokat, de az angol névben az "oil" (olaj) szó már elég sokat elmond. Az a feladata, hogy KENJE a csavar menetét. És ezzel azt is elárultam, hogy mi a megfelelő felhasználási területe.
OK, akkor mutasd meg, hogy mi a csalás ebben a tesztben. Hol látható? Teljesen hiteles a teszt, még a metodikát is elmondja és az eredményeket is leközli manipulálás nélkül.
A WD40 és a motorolaj azért került bele a tesztbe, mert kering a hülyeség arról, hogy azok is alkalmasak kenésre. De legalább így, hogy benne van, megcáfolja ezt a tévhitet. Sőt, nem csak megcáfolja, hanem kézzel fogható bizonyítékokat mutat rá, hogy miért nem lehet rendes kenőanyag helyett használni.
Biztos, hogy valamennyi kenése van a WD40-nek, ez a tesztből is kiderült, de a teszten is látható, hogy füstöl, elpárolog. Az a néhány tized mm különbség valószínűleg abból adódott, hogy néhány mp.-ig kent, aztán a súrlódástól elpárolgott a felületről és utána már nem kente semmi a próbaanyagot.
#15 Hú de k*rva buta vagy.
Nem mondtam, hogy csalás a teszt, csak azt, hogy a WD40 NEM ERRE VALÓ BAZMEG!
Szerintem a legegyszerűbb gumiápoló a glicerin.
Bármelyik gyógyszertárban kapható.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!