Üzemihőfok elérése után letiltja az autó a fordulatszámot 3000-nél, az erő elmegy. És elkezdi emelni a fordulatszámot. Leállítás után szikra sincs, csak akkor indul, miután visszahült. Mi lehet a próbléma?
Az autó egy hyundai coupe 2,7 v6 165 le, motorkód G6BA-G.
Ami eddig cserélve lett:
légtömegmérő
folytószelep állás érzékelő
alapjárati motor
vízhőfok jeladó
"Leállítás után szikra sincs, csak akkor indul, miután visszahült."
Az injektorok működnek? Van hangjuk? Benzinesek a gyertyák?
Mert, ha nem, akkor főtengely- vagy vezérműtengely-szenzor hiba is szóba jöhet. Meg lehet próbálni egyesével lehűteni ezeket. Hidegspray-vel. Ha erre beindul, akkor azt a szenzort kellene cserélni.
Trafót ma cseréltem, a hiba megmaradt. Injektorok szépen dolgoznak, leállítás után is van befecskendezés, csak szikra nincs.
Hibakód olvasás nem lehetséges, nem kommunikál az obd pedig 7 különböző gép volt rajta. És check enginet sem dob!
"Trafót ma cseréltem, a hiba megmaradt. Injektorok szépen dolgoznak, leállítás után is van befecskendezés, csak szikra nincs."
Akkor azt kellene megnézned, hogy a trafó kap-e jelet, amikor nem indul a motor. A csatlakozóba hátulról beszúrva valami hasonló feszültségtesztert.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!