Katalizátor csere, gyári, de mégis más?
Új katalizátor vásárlása előtt állok.
Opel G astra 1999. 1.4 x14xe
Unix/Bárdinál hiába gyárit jelez, azonos motorkódot, mégis euro 3at ír emissziós értéknél, pedig az autóm Euro 2es.
Ha mégis az Euro 3as Bosalt venném, kidobja a check enginet?
Háát...
(alvázszám--Robbantott ábra alapján lett kiválasztva a katalizátor, a leőmlőtől egészen a közép dobig, egybe van a szett.
Ha csak 1 lambdaszonda van, (az is Kati előtt) akkor nem kellene a check enginet kidobni cserét követően igaz?
mert szerdán megy szerelőhőz, csütörtökön pedig vizsgára...
Illetve a vizsgaútvonal engedélyt abban a 3napban használhatom? elkellene vigyem szerelőhőz, majd pedig onnan muszakira...
Ha alvázszám alapján jó bele, akkor nem kéne tőle semmilyen hibakódot dobnia.
Miért nem a szerelő viszi neked műszakira? Akkor se az útvonalengedéllyel nem kéne szenvedned, se a check enginen aggódni, ugyanis akkor a szerelő felelőssége teljes mértékben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!