Kia Cee'd kuplung nem emel ki teljesen. Mi lehet a baj? Többi lent.





" a főhengert is nyomja rémesen, de az alsó munkahenger alig tovább mint félig nyomja az emelővillát "
Ha ez így van akkor azt is megkell nézni a szelepet, és akkor csak itt lehet a baj.
Azt nem lehet kiiktatni?





Lehet, hogy csak a rudazat nincs jól beállítva.
A pedál útja fix, ezt össze kell összehangolni a főfékhenger mozgási terével, mert hiába új, lehet, hogy nem tol elég olajat a munkahengerbe.
(a főhenger tolórúdja, menetesen állítható)
1# szelepet nem tudtuk kiiktatni, mind a két oldalán a fékcső csatlakkzik bele, egy Mazdáét próbáltuk vele, de azzal lelégteleníteni se sikerült igazán. Én is azt gondolom, hogy azzal lesz a baj.
2# semmilyen állítási lehetőséget nem találtam.





Na akkor még egyszer!
A főhenger tolószára menetes.Egyrészt mert oda van felfogatva a pedál csatlakozó füle, másrészt pedig azért hogy állítani lehessen.
Miután a pedál helye és mozgástere nem változik, a főhenger felszerelési helye is fix, tehát az esetleges távolságbeli különbségeket valahol tudni kell korrigálni.
A gyárban csak ráteszik a fület hiszen nem tudják, hogy a te autódon mennyi a pontos távolság. Ha ez a kelleténél néhány menetnyivel több, akkor csúszik állandóan a kuplung, mert "túl" tolja a kívánt határon.
(mintha mindíg kicsit benyomva tartanád a pedált)
Abban az esetben ha a lökőrúd távolság az eredetitől kisebb, akkor viszont nem emel ki eléggé.
A te leírásod szerint minden alkatrész új a kuplung körül, tehát valószínű itt keresendő a hiba.
Remélem érthetően fogalmaztam.
Nekem ugyan ez a problémám, csak egy Rioval.
Meg találtad már a hibát?
Szia.
Még nem jött vissza az autó. De ha megtudom, leírom.
Kedves Kérdező!
Biztosan megjavult már az autód azóta, de meg tudnád mondani, hogy végül mi volt a probléma megoldása, mert mi ugyanezzel küzdünk? Köszönöm, ha válaszolsz!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!