Dízel motor nem indul egyik naprol a másikra, hol keressem a hibát?
Gondolok itt egy 2.0 dízel pdtdi-re Bmp motorkóddal ,ugyebár a 8szelepes 140lovas verziórol van szó. Nos a helyzet az hogy mai nap reggel ,probáltam inditani ,beröffent gyorsan de gyorsan aztán megis allt ,hibát nem irva a műszerfalon. Ezután probálgattam még egy darabig ,de csak tekert ,es mintha beis akarna indulni ugy hallatszott de nagyon nem adta magát. Lehet annak köze hozzá hogy a kulcsot tegnap elég komolyan elejtettem (nemtudom esetleg valami chip), illetve meg gondolok arra hogy az uzemanyagszűrő házbol kijön 3cső ,es az egyik folyamatosan nedves. Volt aki izzitogyertyat mondott de nemhinném hogy az egyik naprol a masikra megy tonkre.
Pd elemek mérés alapján jók,nemhinném hogy hengerfej vagy ilyesmi volna mivel nem fogyaszt uzemanyagon kivul semmi extrát.
"Volt aki izzitogyertyat mondott de nemhinném hogy az egyik naprol a masikra megy tonkre."
De. Az nem tud felig jo lenni, izzit, aztan nem izzit. Ha mar csak 2 volt jo a 4-bol, es jott egy hideg reggel, kakukk.
Immobilizer simán lehet.
Pótkulccsal sem indul?
"az uzemanyagszűrő házbol kijön 3cső ,es az egyik folyamatosan nedves"
Lyukas az üzemanyagrendszer. Az állás alatt ott levegő ment be a csövekbe és a szivattyú nem tudja "felkapni" az üzemanyagot. Ami kis gázolaj volt a szűrő után azzal beindult a motor, de amikor elfogyott leállt.
Ha értesz annyit hozzá, akkor töltsd fel a szűrőt üzemanyaggal, ahogy szűrőcsere után kell. Ha ettől beindul, akkor ez volt a baj. És javíttasd meg a csatlakozót.
És az injektorok üzemanyag nélküli járatása nem tesz jót, mert nincs kenésük. De azt nem tudom, hogy sok önindítózás okoz-e végleges bajt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!