Ha szuszog a fékem akkor csak egy fékfolyadék csere kell?
Félutig tök könnyű be nyomni többszöri nyomás ellenére is csak félút után lesz kemény és szuszogo hangott ad ki.
Levegős lenne a fékfolyadék vagy ez valami komolyabb?
Elsőre légteleníteni kellene.
Ha visszatér a hiba, akkor ott valami szervi baj is van.
Nem elég. Ha feltételezzük, hogy tényleg levegős, akkor az levegős lesz a csere után is, hiszen csak úgy magától nem lesz levegős, szóval valahol hiba van a rendszerben.
Amúgy én nem hinném, hogy levegős, legalábbis a leírás alapján. Azt írod felpumpálásra felkeményedik, de utána mit csinál? Tehát felpumpálod keményre, utána nyomva tartod. Akkor megtartja a nyomást, vagy szépen lassan elkezd beesni a pedál? Ha utóbbi, akkor valahol nyitott a rendszer, például lyukas fékcső, vagy dobfék esetében elég gyakori, hogy a hátsó munkahenger ereszt. Ebben az esetben látnod kéne az autó alatt tócsát, vagy minimum pár cseppet, illetve a fékfolyadék tartályban is csökkennie kellene a szintnek. Hogyha a pedál felpumpálás után kemény marad, tócsa sincs és a tartályban is megfelelő a szint, akkor nem ereszt sehol, ebből adódóan pedig nem is levegős. A szuszogás miatt inkább a vákuum körre tippelnék, talán valamelyik vákuumcső lyukas, vagy döglődik a fékrásegítő, valami ilyesmi.
A fékcső akkor sem szuszog, ha levegős. (Feltehetően nem légfékről van szó.)
A fékrásegítőnél lehet valami gond. Ott mozog levegő fékezéskor. Kezdetben vákuum van abban a nagy tányérban, fékezéskor levegő megy a helyére. Utána a szívócső vákuuma ujra leszívja.
Meg kellene hallgatni a motortérből, a motor leállítása után az első fékezéskor. Lehet, hogy lyuk van valafol a vákuumvezetéken. Vagy a visszacsapó szelep adja a hangot.
1. Neked se sok közöd van a műszaki dolgokhoz!!!
HA lyukas a fékcső akkor az szuszog neked??
ELnyomná az összes fékolajat, ezt jobb ha tudod.
Kérdező, nézd meg a fékrásegítőt, az szuszoghat.
3
Csak akkor lesz kemény ha erősen rá lépek és félutnál tovább nyomom.
A felső tartományban nem keményedik fel akárhányszor pumpálom és érdekes, mert eddig ez nem állt fent tehát eddig egyből kemény lett ahogy nyomtam nem kellet izombol taposni
Csináld azt, amit a 4-esben írtam.
Azzal a különbséggel, hogy ez dízel. (Ami lemaradt a kérdésből.) A dízelnél nem a szívócső, hanem egy szivattyú biztosítja a fékrásegítőnek a vákuumot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!