Magyarországon mitől olyan túlárazottak a használtatók a nyugati országokhoz képest?
Egy barátom Németországban dolgozik és ő mesélte,hogy kint jóval olcsóbban a használtatók.Én nem akartam hinni neki, míg meg nem néztem.
Magyarországon egy népszerű típust néztem meg.Egy Opel Corsa C-t.Nem mai darab, 2000 és 2013 között gyártották a modellt.
Németországban gyakorlatilag gombokért hozzád vágják, akár kevés km óra állással is.
Ellenben Magyarországon majdnem a duplájáért adják ezeket a kisautókat.
Nem értem, ha az EU-ban vagyunk. mért nem egységesítik az autópiacot is.Miért nem mindegy,hogy Pisitől veszed vagy Hanstól és úgy iratod a nevedre közvetlenül?Minek kell agyon bürokratizálni?
Magyarországon a használtra van "fizetőképes" kereslet. Azért tettem idézőjelbe, mert sokan erősen túlvállalják magukat pl hitellel egy-egy autó miatt. De ettől még a kereslet megvan rá. És ha kereslet van rá, akkor az ár felfelé fog menni.
"Németországban gyakorlatilag gombokért hozzád vágják, akár kevés km óra állással is.
Ellenben Magyarországon majdnem a duplájáért adják ezeket a kisautókat."
Megteheted, hogy kimész, és elhozod Hanstól az autót. Persze macerás lesz lábon elhozni. Trélerrel egyedileg meg drága. Aztán második kör itthon a honosítás. Meg tudod tenni, semmi probléma.
Még mindig jobban jössz ki árban, mint itthon megvenni, de a kereskedőnek is élnie kell valamiből, ha a fentieket elvégzi helyetted.
Sok nyugati államban az autó korával hatványozottan nőnek a fenntartási költségek. (Adó, biztositás, stb)
Így tesznek érdekeltté, hogy lecseréld a régi leprát egy újabbra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!