Ennyire rossz az új utángyártott alkatrész?
Vettem egy új motortartó bakot az autómba, de úgy rázza a karosszériát mint az állat.
Az alany egy öreg Seat Toledo 1l 1.9td. Ennyire silány lenne az új alkatrész? Mit lehet akkor megvenni ami jó is. Leesik a műszerfal induláskor úgy rázza.
Ez kicsit összetett dolog. Ugye a motorod kopik, kokszosodik, a kuplung is kopik, a váltó, minden, a kaszni deformálódik (tizedekről van szó, nem észrevehető mm-ekről). A bak meg mondhatni együtt öregedik az autóval. Ha ehhez hozzáveszed, hogy egy 2023-ban utángyártott alkatrészben biztos hogy nem ugyan az a gumi minősége mint 20-25 éve, és csak az egyik bakot cseréled, meg még jól össze is nyomod a gumit a bakban egy túlhúzott csavarral, hogy "biztosan fogja", akkor simán lehet hogy 1-1 bak cseréje után sokkal jobban átmegy a rezgés a kasznira, mint a régi szétnyomódott, felpuhult gumibakkal. Ezért érdemes a motortartó bak csavarokat is nyomatékolni, meg egyszerre cserélni a bakokat. Meg nem a legolcsóbbat megvenni. De egyébként 1-2 hónap után ez is puhulni fog terhelés alatt.
Ettől függetlenül én azért mengézném a többi bakot is, lehet hogy pl. a billenésgátló vagy a váltótartó bak pont akkor deformálódott vagy szakadt mikor elmondult a motor ahogy cserélted az elsó motortartót.
Mondjuk ha megveszed a legolcsóbbat ne várj sokat,azok olyanok is lesznek.Vegyél egy középkategóriást amiről jó tapasztalatok vannak,vagy gyárit az a legbiztosabb.
Nyílvàn az nem reàlis hogy mindenből gyàri legyen de legalább a legolcsóbbnàl pár lépéssel jobbat érdemes mert az drágább ha veszel egy olcsót amiről kiderül h sz*r aztàn szerelhetsz be egy màsikat helyette.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!