A japán gyártók közül a Suzukinak miért nincs régi, ikonikus sport kocsija a 80-as, 90-es évekből?
A Suzuki ebben az időben kicsi, olcsó autókat gyártott, nem volt nagy sportkocsijuk. Kicsi azért akadt: a Cappuccinoval a kei sportkocsik között gurítottak nagyot.
A '80-as és '90-es évek fordulóján készült legendás japán sportkocsik közül mindnek volt előzménye. A Nissan addigra már vagy 20 éve jelen volt a piacon a Z-vel, a Mitsubishi gyártotta a Stariont, a Toyota a Celicát és a Suprát, a Suzukinak viszont nem volt ilyen nagy platformja, nem is akartak új típust fejleszteni és piacra vinni, pedig a buborék, ami hajtotta ezeknek a drága autóknak a gyártását, elbírt volna még egy típust. Viszont ne felejtsük el, hogy 1984-ben hozta ki a Suzuki a GSX-R750-et, ami legalább akkora műsorszám volt a motorkerékpárok között, mint a 300ZX-Supra-3000GT hármas az autóknál.
Talán azért, mert a motorokkal alkottak maradandót a GSXR-rel.
Pedig érdekes lett volna, ha a Capuccinónak csináltak volna egy nagy testvért a Grand Vitara V6-os motorjával.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!