De közben nincs mindenütt. Bizonyos részeken ott van, máshol meg nem.
2023. okt. 25. 16:37
2/14 anonim válasza:
Le van festve.
2023. okt. 25. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 anonim válasza:
Valószínűleg nagyon rozsdás volt már a hátsó futómű és mattfekete sprayvel lefújta az indián.
2023. okt. 25. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 A kérdező kommentje:
Hát... Pont nem indián volt, de akkor jól gondoltam. Nem is megyek vissza.
2023. okt. 25. 17:00
5/14 anonim válasza:
Azzal fedik el az alváz hibáit. Olyan használt autót amin friss alvázvédelem van tilos megvenni.
2023. okt. 25. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 anonim válasza:
Igazából ez nem sok vizet zavar mert rozsdásan sincs vele probléma, csak így jobban néz ki. Ha a karosszéria alján lennének ilyen javítások, az már problémásabb lehet.
2023. okt. 25. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 anonim válasza:
Ford, klasszikus hiba a hátsó futómű rohadása, úgyhogy alaposan teleokádták alvázvédővel. Az ilyet ajánlott kerülni.
2023. okt. 25. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 anonim válasza:
Balekfogó: lám milyen szép az autó alja, ugye? Ennél jobb az őszinte rozsda látványa is.
2023. okt. 25. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 anonim válasza:
#6-os írja a tutit, mert ez inkább csak esztétika, mert a futóműelemek nem vékony lemezből vannak, és alapvetően az autók 99,9%-ánál ez kisebb nagyobb részben rozsdás. Oké lefújták, de ha nem is teszik, akkor is általában ezek az elemek túlélik az autót, nem úgy mint a karosszéria vékony lemezei, amiket inkább indokolt védeni. Második képen látszik, hogy a küszöbre meg nem jutott, pedig ott lett volna igazán indokolt, de lényegében nem fedtek el semmi takargatnivalót ezzel.
2023. okt. 25. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
#9 Oké, de ez egy kettes Focus (99%). Ezeknél nem csak felületi rozsda szokott lenni, mint amit "normálisnak" hívunk. Aki csinált már, az tudja. Ha elszállnak a szilentek, akkor jobb ha az ember készül egy 400 ezres javításra és kapásból rendeli a komplett lengőkarokat, teljes csavarkészlettel, mert a büdös életben nem jön szét magától. Az állítócsavart 100-ból 99-szer flexelni kell, soha nem fog kijönni a helyéről. A többi csavar lutri, 50-50, azok is bele tudnak rohadni. Van az a pont, amikor a helyén nem is érdemes foglalkozni vele, egyben le kell venni az egész alvázkeretet és a földön kivágni belőle a lengőkarokat.
Ezek sajnos ilyenek. Nagyon jó a Fordnak ez a multilink felfüggesztése, kategóriájában abszolút a legkényelmesebb és legstabilabb, de ha a szilentek feladják, akkor nyitni kell a pénztárcát (meg a szánkat, mert nagy szopás).
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!