Audi A5 3.0 bemerjem vállalni személyi hitelből ?
Ezt néztem pl. az a baj csak 1,5 millióm van rá meg ha eladom mostani kocsit akkor talán azzal 2 millió de megkéne még toldani csak nem akarnám a javítást is abból csinálni szóval legalább 1 évig kellene használnom szerviz nélkül az mennyire lehet reális ??
Egy amortizálódó, értékét folyamatosan vesztő dologra hacsak nem munkaeszköz, gazdasági öngyilkosság hitelt felvenni, főleg ahogy említették, hogy a jelenlegi hitelkamatok, főleg a személyi hiteleké baromi magasak.
Nem gonoszkodás, de maga az a tény, hogy hitelt kell már a vételárának kifizetéséhez is felvenni azt mutatja, hogy te ezt az autót nem engedheted meg magadnak sem most, sem a későbbiekben.
Nem lenne jobb egy olyan jármű, amiért egyszer leteszed az eddig gyűjtött kp-dat az asztalra, és utána azzal már legalább nincsen gond?
Itt az élő példa, hogy miért kellene gazdasági ismereteket tanítani iskolában...hogy fordulhat meg egyáltalán ilyen elmebeteg ötlet valaki fejében, hogy hitelre vesz olyan dolgot, amit utána még fenn sem tud tartani?
Akkor gyűjts rá tovább, ne hitelt akarj felvenni, hanem inkább rakd be valami viszonylag rövid lejáratú, rugalmas befektetési formába az eddig összegyűlt pénzedet, és amíg te is gyűjtesz, addig az kamatozik, termeli a pénzt.
Ne hitelben gondolkodj, ahol te termeled a banknak a pénzt, és lehet emiatt a kocsi miatt évekre megfosztod magad bárminemű anyagi előrelépéstől, mert a fenntartása és a hitel törlesztése minden tartalékodat felemészti.
Inkább öld bele a vételár tizedét a mostani kocsidba, aztán majd ha egyben meglesz a lovetta az utódjára, akkor vegyél másikat. Rengeteg A5 lesz akkor is majd a piacon.
De hiába gyors te idióta, ha a hiteltörlesztő + a javítások miatt nem tudsz bele tankolni!!!! Nem is kell hozzá nagy javítás, nekem az előző autómba majdnem 8 liter motorolaj ment bele, egy olaj- és szűrőszett csere még anyagárban is az 50ezret verdeste. Hátsó féktárcsák + betétek cseréje 120 ezer volt, mivel a tárcsát csak kerékagycsapággyal együtt forgalmazzák, ezért k*va drága. És ez csak egy nyomorult Renault volt, Audiban egy-egy ilyen alkatrész 2-3szor ennyibe kerül, és pl fékből egy 250 LE autóba azért szart nem érdemes venni.
Az a baj 14-es, hogy ez úgy általánosságban a magyar átlag gondolkodása. Semmi tervezés, semmi előrelátás, semmi gondolkodás, csak legyen gyors, meg Audi, de ha csak új gumiszettet kell rá venni, akkor már megy a pislogás. Aztán vesz rá egy olyat, ami nem bír el az autó teljesítményével merazolcsó, és megöl vele valakit, mert nem tud megállni időben, mert mivel ugye gyors, nyilván nyomja majd neki, mint az állat.
Kérdező ennyi pénzből akár szerezhetnél egy új szakmát is, ami jobban fizet, és amivel olyan fizud lehet, hogy mondjuk egy év alatt összespórolsz egy ilyen Audira. Akkor már maradna lóvéd tankolni is, nem Providenthez kellene menni könyörögni.
18: szóról szóra így van ahogy leírod.
Testközeli példa: az alkalmazottam még budira is kocsival jár, miközben lyukas cipőben jár mert nincs pénze újra, nem tud magának ruhát venni, nincs hűtője, mosógépe és fizetés előtt nem, hogy tankolni nem tud, de még buszjegyre sem telik neki, ilyenkor gyalog megy mindenhova. Ha kér előleget, abból is megtankolja a kocsit, de ennivalóra már nem marad.
Én megengedhetném, hogy autót tartsak fenn, de tömegközlekedéssel járok mindnenhova, a pénzt pedig amit kocsira költenék elteszem a megtakarítási számlámra vagy fejlesztem belőle a vállalkozásomat. És sokak szerint én vagyok a hülye amiért így csinálom. Hát biztos így van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!