Mennyire szabad megvenni egy 2014-es 2.0 Cr Tdi Skoda Octaviát (150 lóerő) , amiben 300 ezer km van?
Külföldről behozott (Németország) , de végig Skoda márkakereskedésben szervizelt. Minden olyan extra van benne amire szükségem lehet. A belseje makulátlan. Kívülről 1-2 kavicsfelverődés látható. De a küszöböknél meg ott a gyári átlátszó fólia. Érzésre nagyon jól megy, rendellenes hangot nem hallottam, kuplung és kettőstömegű 260-nál cserélve, vezérlés 220-nál.
3 250 000-ért oda adná a kereskedő. Meghírdetve még nincs, rendszáma sincs meg magyar.










Most komolyan erre mit mondjunk?
Át kell nézetni és ha jó megveszed.
Nem atomfizika.





Az alacsony futásteljesítmény semmire sem garancia, sőt, pont azokon az autókon nincs még elvégezve semmi kardinális, mert km-ben nem érték még el azt a pontot. Veszel egy hasonlót például 50 ezer km-rel (mondtam valamit), akkor tuti te fogsz átesni azokon, amiket felsoroltál.
Ezért sem részesítem előnyben annyira az ilyen autókat, mert az eladó még eladhatja magasabb összegért, mert éppen minden rendben és mégiscsak 130.000 km van a 20 éves autóban, te meg éppen most sétálsz bele azokba a kiadásokat, amiken az eladó még nem esett át.
Inkább vegyél olyan autót, ami már átesett ezeken és papír is van róla persze, mint egy olyat, ami esetén te rád vár ez a kiadás-csokor. Miért? Mert a javítás költsége nem nagyon térül meg az eladáskor, max egy kicsit értéknövelő lehet, de nem verheti rá egy az egyben mindenestül az autó árára az eladó. Valaki megpróbálja, ők általában hosszabb idei vagy még ma is árulják az autót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!