Miért gondolják egyesek, hogy Amerikában jobb, szabadabb autózni, mint mondjuk Magyarországon?
Gyorshajtasert nem minden esetben visznek be.
A civil rendorautokat konnyu felismerni mert ugyan azokat a tipusokat hasznaljak csak nincs rajtuk matrica. Szoval ha egy Explorer jon mogotted akkor lehet hogy rendor autorol van szo, lehet nem, viszont ha egy Rav4 akkor szinte biztos hogy nem rendor. Allitolag a rendorseg hasznalja a lefoglalt autokat de en meg nem lattam egy ilyet sem, az osszes ford, dodge vagy chevy. A stop tabla miatt meg Magyarorszagon is megtudnak buntetni szoval nincs kulonbseg.
Az atalakitasokkal nem annyira szigoruak. Elmeletileg az ablak lesotitesenel van egy hatar de a gyakorlatban senki nem foglalkozik vele. Vannak autok amik ugy le vannak sotetitve elol is hogy abszolut nem latsz be. Szoktam latni neont is az autokon, karacsonykor vannak akik ratesznek egy izzosort, szarvasagancsokat tesznek az oldalso ablakra, piros orrot elore.
Abba sem kotnek bele ha az izzokat LED-esre csereled, vonohorgot is csak felszerelteted es mehetsz is, nem kell muszakira vinni ez miatt es amugy is a legtobb allamban nincs muszaki vizsga.
En azert szeretek amerikaban vezetni mert itt nem agresszivak a soforok mint Magyarorszagon, nem villognak le, nem jonnek a seggedbe allandoan.
Ha megiszol egy uveg sort akkor vezethetsz, viszont nem lehet bontott sor vagy ures sorosuveg az autoban mert azert buntetnek.
#3 "A civil rendorautokat konnyu felismerni mert ugyan azokat a tipusokat hasznaljak csak nincs rajtuk matrica."
Ez elég nagy tévedés, a nagyrészük tényleg ugyanaz, de nagyon sok más is van.
"Elmeletileg az ablak lesotitesenel van egy hatar de a gyakorlatban senki nem foglalkozik vele."
Nagyon sok embertől hallottam már, hogy többször megállították, mert túl sötét volt az ablak és meg is büntették.
"Miért gondolják egyesek, hogy Amerikában jobb, szabadabb autózni, mint mondjuk Magyarországon?"
Mondjuk, mert nem fognak azért megbüntetni, mert mertem jobb égőt belerakni az indexembe vagy helyzetjelzőmbe. Ha rakok alá egyáltalán nem zavaró és legális világítást, senki nem fog szólni érte. Ha kicserélem a motort, tuningolom, senkit nem fog érdekelni amíg átmegy az emission-ön.
#4
Magyarországon az izzóval azért foglalkoznak, nagyon helyesen, mert elvakítod a másikat. Összevissza hord, te sem látsz jobban, ellenben a szembejövő sem fog. Tudni kell azt, hogy a foncsor ahhoz az izzóhoz lett tervezve, ami gyárilag az autóban van. Ha te ledesre cseréled, az minden lesz, csak jobb nem. Olvass utána, mert nekem úgysem fogsz hinni. Még az sem mindegy, hogy az izzó középpontja hová esik. Máshol van egy lednek, meg máshol a gyári izzónak.
#5 "Magyarországon az izzóval azért foglalkoznak, nagyon helyesen, mert elvakítod a másikat"
A ledes index vagy a helyzetjelző pont nem fogja elvakítani a másikat, ahogy a projektoros házba tett ledes izzó sem, egyedül a tükrös házba tett led tud vakítani.
"Olvass utána, mert nekem úgysem fogsz hinni."
Teszteltem, hidd el.
"Még az sem mindegy, hogy az izzó középpontja hová esik. Máshol van egy lednek, meg máshol a gyári izzónak."
A jó ledes égőnek ugyanott van a ledje ;)
Ráadásul rengeteg utángyártott ház létezik, amik sokkal jobbak a gyáriknál és nem kell 20x papírozni, mert aftermarket házat teszel bele.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!