Hogyan cseréljek motorolajat cross CPI SM 50?
Nem rosszindulatból de ennyi hozzáértéssel bele se kellett volna kezdeni.
Az olajnak meg aztán semmi köze ahhoz hogy dadog vagy szarul megy.
2 ütemű motor, ebben nincs motorolaj csak váltó olaj, annak meg semmi köze a tünetekhez
2t keverékolajnak egy külön tartály van oda kell tölteni és a motor keveri magának a benzinhez
a problémád valószínű karbinál lesz
Szia!
A CPI SM 50 motorolaj betöltő csavarja a motor jobb oldalán található, a kuplungkar mögött. A csavart egy imbuszkulccsal tudod kicsavarni, majd utána tudod betölteni az olajat. Az olaj betöltő nyílás mérete 17 mm.
A motorolaj mennyiségét a motorolaj-mérőrúddal tudod ellenőrizni. A mérőrúd a motor bal oldalán található, a motorblokk alatt. A mérőrúd két jelzése van, az egyik az alsó, a másik a felső. A motorolaj szintjének a felső jelzés között kell lennie.
Íme egy lépésenkénti útmutató a motorolaj betöltéséhez és ellenőrzéséhez:
Motorolaj betöltése:
1. Állítsd meg a motort, és hagyd, hogy kihűljön.
2. Helyezd a motort egy sík felületre.
3. Távolítsd el a motorolaj betöltő csavart.
4. Töltsd be az olajat a motorba.
5. Helyezd vissza a motorolaj betöltő csavart, és kézzel szorítsd meg.
Motorolaj ellenőrzése:
1. Állítsd meg a motort, és hagyd, hogy kihűljön.
2. Helyezd a motort egy sík felületre.
3. Húzd ki a motorolaj-mérőrudat.
4. Töröld meg a mérőrudat egy tiszta ruhával.
5. Helyezd vissza a motorolaj-mérőrudat a motorba, és húzd ki újra.
6. Ellenőrizd, hogy a motorolaj szintje a felső jelzés között van-e.
Ha a motorolaj szintje az alsó jelzés alatt van, akkor töltsd be az olajat a motorba, amíg a szint a felső jelzés között nem lesz.
Ha a motorolaj szintje a felső jelzés felett van, akkor távolíts el egy kis olajat a motorból, amíg a szint a felső jelzés között nem lesz.
Remélem, ez segít!
Ha a motorolaj cseréje nem oldja meg a problémát, akkor fordulj szakemberhez.
Ha jól tudom, ez egy kétütemű 50-es.
Egy ilyen szerkezetben a motorolaj cseréje szokatlan feladatnak tűnik.
(nem volt még dolgom ezzel a tipussal, csak azért kérdezem)😉
#4 te ezt a sok hülyeséget honnan húztad elő?
#3 am6-os blokkon a kuplung dekni tetején van egy csavar amit kézzel meg lehet lazítani, ott kell betölteni. szintet úgy tudod megnézni hogy a kuplung dekni közepén van egy kis imbusz csavar azt kitekered, a motort függőlegesen tartod (nem sztenderen), ha nem jön az a csavar helyéről akkor kevés, ha lassan folyik akkor jó a szint, ha sok folyik akkor kevés
leeresztő csavar pedig a blokk alján van, 6 lap fejű csavar
de nem értem egy 2 ütemű motornál milyen motorolajat kéne lecserélni. a 2t motorolajat/keverékolajat a benzinhez kell önteni vagy egy külön olajtartályba és a motor bekeveri magának a benzinhez, nem kell cserélgetni.
valamiért olyan érzésem van hogy ezeket a válaszokat chatgpt írta meg neked
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!