Hogyan kell a benzinkúton lévő gumi fujot használni?
Analfabéta vagyok ehhez.
A számlaposra gondolok.
A dugoján van egy kis pocok az mire jo?
Kérd meg a kutast, hogy mutassa meg, hogy kell felrakni a szelepre a tömlőt. :) Ő pont ezért van ott.
Itt mutatja:
https://www.youtube.com/watch?v=wEAtzrdyOMc
A nyomást pedig a barométer (számlapos mérőóra) melletti + jelzésű gombbal növeled és a - jelzésű gombbal csökkented.
Az órán 2 skála van megadva, az egyik "bar" a másik "psi" egységben. A "bar" skálán kell elérni a megfelelő nyomást.
Rányomod a szelep végére a tömlőt. Egyféleképpen lehet rátenni, magától értetődő. Odamész a gombokhoz. A + jelzésűvel levegőt pumpálsz bele, a - jelzésűvel levegőt eresztesz ki a kerékből. Amikor a kívánt nyomást mutatja a számlap, akkor lehúzod a tömlőt.
Egyféleképpen nem fog sikerülni a mutatvány, ha nem autós szeleped van, de az hamar ki fog derülni. Vagy ha 6 bar fölé akarsz pumpálni valamit, mert általában ennyi a kompresszornyomás a kutakon.
"A dugóján van egy kis pöcök az mire jó?"
A kerék szelepében van egy kis "tüske". Azt be kell nyomni, hogy a szelep kinyiljon és mehessen a levegő befelé. A légpumpa csatlakozójában levő kis "pöcök" azt nyomja meg. Miközben a csatlakozó külseje meg összezáródik a szelep külsejével.
Utolsó
Kézi fujot vagy elektormosat érdemes venni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!