Nem rég vettem egy Mitsubishi Space Start. Tévedésnek bizonyult. Néhány apróságot kellett rajta javítani, de vagy az alkatrész, vagy a munkadíj csillagászati volt. Melyik (használt) típus üzemeltethető olcsón?
Amik fájtak:
Tükör, első sárvédő (sajnos volt egy kisebb saját hibás koccanásom) Direkt megnéztük a tükör a Mercedeshez sokkal olcsóbb
Utastér radiátor eldugult. A fél autót ki kellett belezni. (A szerelő szerint a műszerfal alatt több patent hiányzott, tehát már korábban is )
A hátsó sárvédő rohad. (itt a lakatos is hunyó) 150 000 egy új, javítóív nincsen.
"Melyik (használt) típus üzemeltethető olcsón?"
Azok amikből sok fut az utakon. Pl a VW konszernes autók, azokhoz rengeteg utángyártott alkatrész van. Pl az én Skodámhoz vagy 80 féle féktárcsából tudok válogatni az Unixnál
Škodáról váltottam. Azt újonnan vettem. A garanciaidő végére elkezdett elkopni az utastér (annak az évfolyamnak mindnek), a küszöb 14 év alatt elrohadt, a motor a garancia végére két orcára ette az olajat, a szerviz válasza az volt, hogy a normába belefér (városba se lehetett liter olaj nélkül indulni már 10 évesen)
Az olaj szűrők 10 000 km-ként cserélve volt.
Ezek után az a döntés született, hogy a VAG csoportot hagyjuk.
#2 Nekem viszont egy 2001-es van, 240 ezer kilométerrel. Igaz csipegeti az olajat, de nem vészesen, viszont a küszöbök gyáriak, és nem garázsban tartott autó.
Mitsubishi-vel meg belenyúltál,mert nemsok fut az utakon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!