Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen gyakori hibái vannak...

Milyen gyakori hibái vannak az Audi Q5-nek?

Figyelt kérdés

Pontosabban egy 2016-os Audi Q5-ről van szó S Line all Road és 190000km-ben van az autó 19500 eurót kérnek érte.

Automata.

Milyen gyakori hibái vannak? Mennyire megbízhatóak? Az olajcsere és vezérmű cserét hány ezernél kell csinálni?

A lehető legtöbbet szeretnék tudni erről az autóról.



2023. szept. 19. 16:59
 1/9 Koaxk Ábel ***** válasza:
100%
Tök jó, hogy S Line meg minden, de pont a legfontosabb adatot nem írtad le, hogy mégis milyen motor van benne?
2023. szept. 19. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
A vezérlés már erősen aktuális neki ha eddig nem volt cserélve, olajcsere 10ezrenként. Ha cserélték a váltóolajat akkor ezek a dsg váltók kb 350ig kiszokták húzni. Ugyanannyi baj van ezzel is mint bármelyik másik mai autóval, de ha van gazdája a világból kimegy.
2023. szept. 19. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
#1 én valamiért alapértelmezettnek vettem hogy 2.0tdi, amikor írtam, mondjuk hogy miért azt én sem értem.
2023. szept. 19. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Bocsánat 2.0 TDI.


Az ár reális szerintetek ?

2023. szept. 19. 18:10
 5/9 A kérdező kommentje:
A váltóban mennyi km után kell cserélni az olajat?
2023. szept. 19. 18:11
 6/9 Koaxk Ábel ***** válasza:

A VW 2.0 CRTDI motorjai alapvetően nagyon megbízhatóak, persze tulaj függő mennyire cseszi szét idővel, de nem egy rossz konstrukció és ez már jó kiindulási alap.


A 190.000km nem egy horror egy ilyen motornak, elképzelhető, hogy némi törődést igényel, de valószínűleg ez maximum a kopóalkatrészeket érinti, ha rendesen karban volt tartva, meg nem törték laposra.


Árral kapcsolatban nem tudok véleményt mondani, mert nem ismerem a Q5 árakat, körbe kell nézni, km/állapot/felszereltség alapján átlagban mennyiért mennek, ha totál nem vagy képben, vigyél magaddal szerelőt átnézetni. Kb ezeket tudnám mondani.

2023. szept. 19. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%
#6 Mi 200nál vettünk ilyen 2.0cr-t nemhogy kopóalkatrészt nem kellett cserélni, de még semmit, jelenleg 260 van benne. Bár sok 2.0 tdi-ről van tudomásom ami bőven átlépte a 300at, de van amelyik a 400at is, és köszönik jól vannak, bontatlanok. A titok hogy 10ezrenként jó minőségű gyári előírásoknak megfelelő olajat kapjon, egy minőségi szűrővel.
2023. szept. 19. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 Koaxk Ábel ***** válasza:
100%

#7

Nyilván ezért is fogalmaztam kicsit ködösen, mert műszakilag egy jó technika, de 200.000km-re simán tönkre lehet tenni egy jó technikát is, pl a long life olajcserékkel!


A kopóalkatrészek alatt meg bármi bejöhet, pont akkor kopik el a fék, vagy pont aktuális a vezérlés csere, esetleg a turbó megadja magát...


De én egyáltalán nem lebeszélni akartam a kérdezőt, ha esetleg úgy jött le!

2023. szept. 20. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Automata olajcsere 60e km kötelező, ha nem volt betartva, hagyd ott. CP4 magasnyomású felújítása lehet majd indokolt megelőzésképp.
2023. szept. 20. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!