Magas futásteljesítmény mellett autót venni?
Kettőt néztem ki, az egyikben 70ezer km-rel kevesebb km van.
Az egyik egy Mazda CX-5 revolution felszereltség, magasan felszerelt, bőr belsők stb, összkerekes, manuális, 2015-ös, 230.000km van benne. 2.2dízel, 175le/420NM.
Ennek az ára 4.200.000ft.
A másik egy 2014-es Honda CR-V, közepes felszereltségű, összkerekes, manuális. Ez 2.2 dízel , 150le/350NM.
Ebben 160.000km van.
Ez a kettő mellett gondolkodom.
A Hondának a km-je nem sok, de a Mazdáé..hát nem tudom, nem sok ez?
Egyebkent mindkettő törésmentes, magyarországi, vezetett szervizkönyves autó.
Új autónál összeszerelési és tervezési minőséget veszel, használtnál szintén plusz az előző tulajok gondviselését.
Gyakran javítok pl autóelektronikát. Az ajtókapcsolók aljában hol van vízkifolyási lehetőség hol nincs, szereléskor a (szabványban meghatározott méretű) szerszámok nem férnek el, a nyáklapok meghajlanak, a forrasztások törnek, az alkatrészek túlmelegszenek.
Nagyon jól látszik, hogy a részegységek más sokkal bonyololultabbak annál, mint amit a tervezői részleteiben megérteni vagy kidolgozni lennének képesek. Rengeteg elfelejtett, úgymaradt, nem észrevett, vagy épp elrontott de még épp működő dolog marad bent.
A régi autóknál ez még ritkább volt, de azok ugye régiek. Olyanok, amijenné a felhasználó által váltak.
A legjobbat akkor teszel magadnak, ha valahogy megpróbálsz venni egy minél egyszerűbb, minél beváltabb motorú, minél szerényebb felszereltségű új autót. Aztán arra vigyázol. Akármi rendellenesség van javíttatod, okosan vezetsz, nem karambol, nem teszel bele szekrényt, sódert, betonkeverőt... és 10 év múlva TALÁN nem egy bosszúság lesz az életedben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!