Milyen első-hátsó ülésfűtéses kocsikat tudtok
ajánlani SUV kategóriában?
Figyelt kérdés
Tudtok ajánlani első-hátsó ülésfűtéses kocsikat SUV kategóriában? Sajnos használtautok.hu-n nem lehet beállítani ezt a szűrést.
2023. szept. 7. 19:57
1/7 anonim válasza:
Ez szerintem nem kimondottan típusfüggő, hanem hogy rendeléskor milyen extrákat pipáltak ki. Hiába mondunk XY típust, ha te csak olyat találsz belőle, aminél nem kérték.
2023. szept. 7. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 anonim válasza:
Jó szívveö egyet sem. Az SUV tipikus flekapaszkodott proliautó, olyanok, akik azt akarják kifejezni, hogy õk annyira okosak, hogy nem kell nekik „faroknövelõ“, ezért vesznek egy még nagyobb, még környezetszennyezõbb autót.
2023. szept. 7. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
3/7 anonim válasza:
A legtöbb autóba utólag beépíthető első és hátsó ülésfűtés is jó minőségben, ha nem Haver Jóskára, hanem hozzáértő szervizre bízod. Én ebben az irányban indulnék el, inkább más tényezőkkel foglalkoznék, amik számomra fontosabbak, az ülésfűtést pedig megoldanám utólag.
2023. szept. 7. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 anonim válasza:
3 nem azért, de normál esetben ez benne van a kárpitban. Cserélnél komplett ülést? Vagy hogy gondolod a megoldást?
2023. szept. 7. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 anonim válasza:
Ez a legfeleslegesebb extrák egyike - szinte csak bőrüléses autókba rakják be, mert az nagyon hideg tapintású lehet ha pl. -20-25 ˚C-ban kültéren parkolt a jármű, de a szövet hőérzetével nem szokott komolyabb baj lenni.
Máskülönben szinte minden autókárpitos cég foglalkozik ezzel utólagosan - sőt, még rájuk sincs szükséged, ha van a hátsó sorban 12V vagy USB csatlakozó, azokba be lehet dugni egy kütyüt.
S ez meg is magyarázza mi a baj az ülésfűtéssel - leszívja az akkut, ha úgy marad, s szinte biztos, hogy nem fogod tudni beállítani kényelmesre, mert vagy túlmelegíti az ülést vagy túl hideg lesz. Az állóhelyzeti fűtés 100x értelmesebb és hatékonyabb megoldás a síparadicsomi hideg napokra.
2023. szept. 7. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 anonim válasza:
A gyári megoldásnál a kárpitba építik, de ha valaki arra vágyik, a kárpit alá is beépíthető a megfelelő fűtőszálas paplan és a hatása is megfelelő. Olyan helyen, ahol értenek hozzá, szakszerűen tudják lefejteni a kárpitot a szivacsról, úgy építik be a paplant, hogy megfelelően adja le a hőt (ne az ülésvázat fűtse) és úgy húzzák vissza a kárpitot, hogy később se lógjon. Sőt, úgy tudják ki- és visszaszerelni az üléseket, hogy az elektromos állítás is működik utána és a légzsák visszajelzője sem fog világítani. A kapcsolók persze nem gyáriak lesznek, de meg lehet oldani igényesen.
2023. szept. 7. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
7/7 anonim válasza:
A kárpitos megoldás komolynak hangzik.
„ hátsó sorban 12V vagy USB csatlakozó, azokba be lehet dugni egy kütyüt.“
Na az ilyet még navigációbn sem szeretem.
Az hogy felesleges-e, egyéne válogatja.
Indiában a tetõablkot is feleslegesnek tartják, mert beköpnek a buszokról.
Nekem mindenesetre jól esik télen, hogy mire kimegyek az utcából már legalább a seggem és a hátam nem fázik. Munkábamenet mire fûtene rendesen, már oda is értem.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!