Fiat Seicento problémák. Segítene valaki?
10éves kisautóm van, nagyon imádom (Így a negatív válaszok kíméljenek, h miér ilyen sz*t vettem -ez van és kész).
- Szóval az a problémám, hogy néhány hete elkezdett nyikorogni a keréknél valami ha jobbra mozdítom kormányt. Ha menet közbe "rátartok" a kormányra egy picit akkor elmúlik a nyikorgás. Minta fémes nyikorágsnak hallanám.
- MÁsik gondom, hogy ma egész nap rángatott vezetés közben az autó. 70-el mentem 4-esbe volt az autó (5 ösbe is rángatott) és nagyon rángatott. 1.1-es motor van benne
- még valami eszembe jutott: múlthéten egyszer kétszer kivillant a töltés ikon a műszerfalon.ez mitől van?
Igazából az érdekelne, hogy mi lehet a rossz benne és mennyibe kerül megjavítani. Nem én fogom, hanem szerelő, csak az anyagiak miatt fontos :-(
Köszönöm
26/N
Elöször is, ha elviszed egy korrekt szerelöhöz, akkor készségesen megmondja mennyibe fog kerülni.
Merre laksz? Hol lenne ideális egy szerelö?
Nálam is nyikorgással kezdödött és kerékcsapágy csere lesz belöle, de még nem vészes úgyhogy használom ugyan úgy.
A rángatás könnyen lehet eltömítödött üzemanyag szürö.
Ez a legelsö ami megeshet és a leg költségkímélöbb is.
nyáron volt olajcsere, a szűrőkkel együtt.
Azért is fontos h egybe legyen, és anyagiaskodok itt, mert kisbabát szállítok benne ide-oda mindig :-)
Budapesten lakunk.
50-80e? Jézusom. A csapágyat többen mondták, de nem akartam elhinni, de mostmár kénytelen leszek :-(
Azt hittem olcsóbb a csapágyjavítás. :-(
köszönöm a választ
Elsö vagyok!
Ha Budapesten laksz, akkor nem is annyira messze tudok ajánlani egy nagyon jó és korrekt mühelyt.
Veresegyház Szinkron-Car (30) 914 8484 Pap Zoltánt kell keresni. Az autót mindenképen el kell vinni.
Nagyon korrektek, jól dolgoznak, gyorsan és jó áron is.
Nagyon szuper kis autó nekem is az volt 7 évig.
A fémes nyikorgás lehet fék is, nekem személy szerint az volt, először a féktárcsát kellett felszabályoztatni aztán mondjuk fékbetéteket is kellett cserélni. A szabályozás pár ezres volt a betét csere 7-8 ezer munkadíjjal azt, hogy a fék-e, úgy tudod esetleg megnézni, hogy ha mész és nyikorog, picit rányomsz a fékre, ha abbahagyja szinte biztosan az lesz...
A rángatás... alacsonyabb sebességi fokozatokban nem rángat? Melegen is rángat? Én üzemanyag-ellátási vagy szívató problémára gondolnék... Ez igazából nem függ össze a hengerűrtartalommal, az 1.1-es motornak simán vinnie kell.
A töltésjelző nos ez elvileg akkor gyullad ki ha nincs töltés ami lehet azért is mert pl. leállt a motor, mondjuk váltáskor visszakapcsoláskor stb. Ha megy a motor és akkor villan fel az jelenthet alacsony töltőfeszültséget is ha magasabb fordulatszámon is világít/villog akkor generátor problémára utal.
Laci
igen, melegen is rángat. Alacsonyabb fokozaton vagy nem rángat, vagy csak nem veszem észre. Az apukám azért nem a fékre gyanakodott, mert ha icipicit elmozdítom a kormányt a holtjátékon belül menet közben, akkor abbahagyja a nyikorgást. De ezek szerinte a féket mindenképpen meg kell nézetnem, amúgy se árt így tél előtt.
veresegyház nekem nagyon messze van sajnos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!