Melyik autót lenne érdemesebb megvenni?
Az egyik egy 2019-es sedan, 1.6 benzines, 132le 160NM, CVT automata Toyota Corolla
A másik pedig egy 2015-ös sedan, 2.0i benzines, 120le 210NM, manuális Mazda 3-as.
Toyota Irányár 5.500.000forint
Mazda irányár 4.700.000forint
Leginkább vidéken hasznalnam.
Melyiket lenne érdemesebb megvenni?
A toyotaban 140ezer km van, a mazdaban 110ezer km.
Mindkettő vezetettszervizkonyvvel rendelkezik, sérülés és torementesek. A Toyota egyebkent márkaszervízbe hordott.
Megbízható, jó autót szeretnénk.
A keretünk egyebkent 5 millió körül van.
Köszönöm a válaszokat!
Mindenképp a Toyota, már csak azért is mert sokkal fiatalabb.
Azért nem mindegy, hogy egy közel 10 éves autóban ülsz, vagy egy 4 évesben.
Jó autók a Mazdák, de szerintem a Toyota jobb, nincs közöttük olyan nagy árkülönbség, számomra nem kérdés, hogy a Toyota.
A Toyota Corolla legendásan megbízható autó. Amúgy a kasztnija sem hajlamos a rozsdára. Mazdáknál 10 évesen már a rozsda is rizikó tényező!
Fogyasztása is jobb a Toyotának, a CVT váltónál pedig csak a váltó olajcsere periódusra kell figyelni.
Köszönöm a segítségeket!
Annyi kerdesem lenne meg, hogy olvastam, hogy ugye a szivomotorokat porgetni kell.
Egy automatát hogyan kell pörgetni?
Eddig csak dizelt vezettem automataban.
Lehet butaság, amit kérdezek, de tényleg nem értek az autokhoz.
Pörgeti az magát, a működési elvet ssajna nem tudom levezetni, de a lenyeg h taposni kell akkor megy.
Viszont a ket k9csi közül en a skyactive miatt a Mazdat venném.
Nekem eggyel regebbi corollam van, talan meg a motorkód is megegyezik, 132 le stb. Cvt nelkül elfogadható a menetdinamika, igazaból meg negy felnőttel csomagokkal sem veszes, de a Mazda 100% hogy egy izgalmasabb belterű, fiatalosabb vidámabb autó. Nyomatékosabb is. Ha rendesen at van nezetve tenyleg, akkor en a Mazdára tenném a voksot.
Abszolút nem kell ezzel foglalkoznod, az automata úgy vált, ahogy jó neki.
Amúgy azt figyeli, hogy mennyire nyomod a gázpedált, ha nagyon nyomod, akkor továbbpörgeti.
De a cvt fokozatmentes, szóval ne lepődj meg akkor sem, ha fix fordulatszámon pörög pl. gyorsításkor. Bár az újabbak már szimulálják, mintha fokozatok lennének, mert az egységsugarú júzernek így jobban eladható.
Cvt váltónál full nem kell semmivel törődni, beülsz, mész.
Folyamatosan optimális lesz a fordulat és a nyomaték is
Semmiben nem különbözik más automatás kocsitól, nyomod és megy. Csak a váltó miatt nem mindig van köze a gázpedálnak a motor fordulat számához. Az autó tudja mennyire kell pörgetni, és ehhez állítja az áttételt.
Ha ültél hibridben az hasonló csak itt nincs villany hajtás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!