Astra G,csak egy gond van vele. A kipufogógáz bejön az utastérbe, hosszabb úton elég kellemetlen, már mindent próbáltunk sehol sem fúj ki a kipufogó rendszer. Sajnos kiderült hogy üres a katalizátor ,ez miatt lehet ennyire bödös a kipufogó gáz???
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kartergaz visszavezetesseles az EGR-el mi a helyzet?
Dizel vagy benzin?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez egy egyszerű hiba, amit nem szoktak megtalálni. Nem a katalizátor hiánya vagy a kartergáz miatt van.
A hátsó lökhárító eltakar két szellőzőnyílást. Azok arra valók, hogy pl. a ventillátor által befújt levegő ki tudjon menni. Azon a nyíláson egy redőny vagy leffentyű megakadályozza, hogy a kipufogógáz visszaáramoljon. Ha ez sérült, akkor bejön a szag. Cserélhető alkatrész.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Azért annyira ez nem bonyolult, hogy egy mondhatni bármilyen autószerelő ne tudná megállapítani az okot. Hengerfej és hátsó dob között keresendő a hiba, egy kb. 3 m-es csőszakaszról van szó.
Ha menet közben lehúzott első ablaknál jön és határozottan kívülről, akkor nem hiszem hogy hátul a kabin nyomáskiegyenlítő a ludas. Inkább a motortéri vagy közvetlen az utastér alatti csőszakasz sérült. A flexi csővel mi a helyzet? Lehet hogy csak akkor nyílik meg rajta egy repedés vagy szakadás, ha megy az autó és a nyomaték miatt egy picit billen a motor, ezért álló helyzetben nem feltűnő. Meg kellene rángatni, vizsgálni, úgy is nézzétek meg, hogy kézifék behúz, a motort kb. 3 ezres fordulaton forgatva lassan engedd fel a kuplungot annyira, hogy kapjon terhelést a billenésgátló bak, had billenjen a motor.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!