A szelepállitás mennyire nehéz/költséges egy munka?
A szelephézag állítás nem nagy munka, viszont az általad emlitett dolog...
"a szelepek meg fognak égni"
Na ennek semmi köze a szelephézag állításhoz, ha a szelep "megég" akkor a szeleptányér vagy/és a szelepfészek ég meg, van hogy annyira hogy a szelep egy része el is olvad. Na olyan esetben az hogy a szelepszár hézagot állítod, mert hogy az a szelepállítás szart se ér, semmi köze az egyiknek a másikhoz
Ha a szelepek besűlnek, megolvadnak, megégnek, akkor nem zárnak jól, és a kompresszió megszünik létezni az adott hengerben, és ilyenkor nem szelepet kell állítani, hanem a hengerfejet leszedni, felújjítani.
Maga a szelephézeg állítás (amelyik autón egyáltalán lehetséges, mert hát sok autóban hidraulikus a szelepemelő) kb 1-2 munkaóra költségébe kerül.
A hengerfej felújítása ennek a sokszorosa!
Amugy ma már szerintem nem éri meg az LPG átalakítás
Sose térül meg. És LPG-s használt autót nagyon nehéz eladni.
3as.20 ezer km nettóban kell az LPG használatból és visszahozza az árát.Ez csak matek...
Miért nehezebb eladni egy LPG-s autót?
Engem ez nem tartana vissza .
LPG tartályt 10 évente cserélni kell
+ pénz
vizsgáztatni drágább macerásebb, drágább,
Ha az lpg rendszerrel van baj, nem találsz szerelőt aki vállaja a melót, vagy kókányol
LPG átalakitás szerintem max egy nagy nehéz erős benzines autón érheti meg ami qwa sok benzint fogyszt, és amugy qwa sokat járnak vele.
na most az ilyen autók lassan kihalnak, illetve aki S mercit vesz valami 4000 cm3 motorral az nem igazán fog az LPG vel szorakozni, van neki pénze benzinre.
Kis autókba sose térül meg
Mennyi ma egy LPG átlakítás?
Én vagy 3-400 ezerre tippelem
Mikor fog az neked megtérülni?
Sose
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!