Mitöl tünik el a hütöviz újra? (Részletek lennt)
1 attól is függ milyen motor. A VW régi 1.8 benzineseit sosem síkoltuk, mégis jó volt az autó hátralevő életében.
Egyébként nekem is ez jutott eszembe, ha olyan a motor akkor kimaradt a síkolás, nem megfelelően lett leszedve, felrakva (meghúzási sorrendre gondolok), esetleg olyan volt a szakember, hogy sz@rt a nyomatékokra és a lépésekre, csak meghúzta. Hallottam ilyet is, saját fülemmel, amikor valaki hangoztatta, hogy "minek betartani a 40nm ú9ö fok ú 90 fokot, megtépem 200-zal aztán kész. De volt aki szerint az is marhaság.
Annak idején volt ifás ismerősöm is, aki rácsodálkozott, hogy "jé, nem kell havonta hengerfejezni az ifát, amióta vettem egy nyomatékkulcsot".
Milyen tömítéssel lett összerakva a motor?(HF tömítés)
Most volt itt egy eset, egy gagyi FAI tömítést hozott a páciens, bírta kb az első termosztát nyitásig, majd kb ugyanazt művelte a motor, mint előtte. Bedolgozott a 3-as henger a vízkörbe.
Amióta kb tehénszrból is csinálnak tömítéseket, bármi előfordul már.
Vehetsz Reinz tömítést, csak kérdés, valódi-e...
Másik szopóka a láthatatlan repedések a hengerfejben, lehúzzák, egy darabig jó, majd ahogy zömül a tömítés, megnyílik a repedés.
Nyomáspróba meg persze, hogy nem mutat semmit...
Szóval nem feltétlenül a szerelő a hülye, vannak iszonyat szívások.
1-es, nem minden hengerfejet lehet síkolni, soknál ott van, hogy tilos, mert nem fognak illeszkedni a csavarhelyek összerakott motornál.
Annál csak csere van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!