Vezérműlánc megcsörrent, de nem akarok 900 ezret kiadni a javításért; tudok-e csak pár alkatrész cseréjén spórolni?
Vezérműlánc megcsörrent, de nem akarok 900 ezret kiadni a javításért. Maga a típus ér vagy 1-1,5 milliót. Évi 5000 km-t ha megy, nem tervezek vele 5 évnél tovább, így nem akarok addig sokat rákölteni.
Tudok-e csak pár alkatrész cseréjén spórolni? Vagy nem lesz jó?
Gondoltam csak a láncot kicserélem meg a feszítőt.
Ez benne lenne nekem itthon 200 ezerbe.
Szerelőnél komplett csere, motor kiemeléssel 900 ezer. Ez az ára máshol is, ezt belátom, csak már az autóra nem érdemes rákölteni ennyit.
Szerintetek?
Csinált már valaki ilyet?
Illusztráció: [link]
Audi A6
Tulajdonképpen akkor min akarsz spórolni? A lác meg a feszítő lesz cserélve, a többi járulékos dolgot meg nem tudod megkerülni.
Egyszer egy haveromnak pl. a csavarokat spórolták el (nem is az ár, hanem talán az 1 nap plusmunka miatt), ami fordítja a lánc irányát V8-nál, aztán tőben letört a csavar kb 10-20 ezer km után. Volt értelme.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!