Egy 50 köncentis supermoto mennyit bír hosszú távon folyamatos haladás során?
Hűtőventilátor nélkül inkább ne közlekedj vele! SX50-es Apriliával (D50B blokkos) mentem már egy seggel 80km-t, viszont városban, vagy terepen lassan haladva nagyon hamar beindul a hűtőventilátor, szóval enélkül hamar megfogod főzni a motort, rosszabb esetben szét is nyom valami csövet, és leforrázza a lábadat.
Tehát erre nincs jó válasz, mert felhasználás, terep, sebesség és hőmérsékletfüggő. Meg utána hiába állsz meg mondjuk 5 km után, ha kell a motornak így 1 óra, hogy tovább haladj vele. Nem is értem miért lett leszedve róla?
Blokknak meg nembiztos, hogy van baja, mert nem mindegy az olaj gyártója, hallható a különbség, és a váltó igencsak tud sírni, hiába vannak az enyémben is új csapágyat. Ha meg nagyon rezeg is, akkor szátvan a kuplungkosár szegecselése.
Facebookon mindig bontanak ilyen motorokat, vagy pl [link]
"Én úgy tudom, hogy a D50B n gyárilag nincs ventillátor."
1-2 videót megnézve igen, lesórolták róla, mert mint írtam az az enyémben is D50B blokk van, 2008-as és van hűtőn ventilátor, ami rendszeresen be is kapcsolgat ha lassan megyek. Gondolják, hogy ezzel úgysem mennek lassan? Én már attól se voltam nyugodt, hogy hiányzott a kővédő és légterelőrács a hűtőről, de tudtam venni neten hozzá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!