Mennyi pénz, milyen kereset szükséges ahhoz, hogy megengedhessek magamnak egy 20 év körüli német vagy svéd autót?
Főként a Volvo S80 és a Mercedes E osztály tetszik, de érdekelne még az S60, a C osztály, vagy Audi is.
Tudom, hogy ezeket viszonylag olcsón meg lehet venni, de sokat kell rájuk költeni.
Milyen vételárban kéne megvenni? A fenntartási költségek mennyire magasak?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nekünk van egy audink, anno egy a2est kapott asszony szüleitől.
Még ilyen kényelmetlen szart…
Kedden elvittük szervizbe, kattog a zár, szétrohadt a generátor, rossz vagy 3 szenzor.
Baráti áron csak az autó árát fogja elkérni a szerelő.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#5
Ez az öreg prémium autóknál már most is így van. Vagy hobbiautó, vagy lefingott tragacs. Nem nagyon van középút. Ami pedig tényleg olcsó, az garantáltan a lefingott tragacs kategória. Ami drága, az is csak talán jó, de a szerviznél vastagon fog fogni a ceruza.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#6
Mi számít öregnek? Elég sokan járnak még 20 éves autókkal, főleg itt vidéken. B5-ös Passatból, Golfból, Suzuki Swiftekből, Ignisekből, A4-es Audikból van errefelé rengeteg.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#9
Egy 20 éves autó már mindenképp. És ez nem függ attól, hogy sokan járnak-e vele vagy sem. Egy 10 éves autó sem fiatal már. Karban lehet tartani, lehet alkatrészeket cserélni, de a gyártók az első tulajnak tervezik az autókat és 5-6 év után egyre inkább kezdenek előjönni az elhasználódásból eredő problémák. Nem beszélve a műszaki fejlődésről (utasbiztonság, káros anyag kibocsátási értékek).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!