Mi lehet a baja az autómnak?
Jézusom milyen szerelők ezek? Ha villog az izzító spirál lámpája akkor az egyik izzítógyertyát ki kell cserélni.
A részecskeszűrő miatt az erre vonatkozó visszajelző világít folyamatosan vagy ennek hiányában a motorkontroll lámpa.
A szerelőd vagy átakar vágni hogy a hülyesége miatt feleslegesjavításokkal bízd meg, vagy csak egyszerűen totál hülye az egészhez és csak hasra ütve mond valamit.
Ha villog az izzítás jelző az azt jelenti hogy az izzítás rendszerben van a hiba, tehát vagy valameliyk gyertya, vagy maga az izzító relé, vagy a vezérlővel van a hiba.
Menj másik lehetőleg értelmes szerelőhöz vagy normális szervízbe lehet drágább, de inkább fizess többet egy normális diagnosztiáért, javításért mint ilyen otthon kertben kókányoló maszekoknak akiknek sokszor halvány gőzük sincs ezekhez.
A legritkább esetben az izzítást jelzi a modernebb dízeleknél hibának az "izzításjelző", ez porlasztó, pd-elem hiba lesz.
3-aska, a "kertben kókányoló" maszeknak sokszor a kisujjában van az, amihez s szakszervizes hülye. De lényegesen olcsóbb is, és nem minden szerelő akar egy diagnosztikáért 100-ezret elkérni.
De gondolom te is az a szerencsétlen vagy, akit az 5 forintos hibákért jól átb.sznak sokszor. Meg is érdemled, amilyen ostoba vagy.
Ki se mérte az izzitogyertyákat?
Műszerrel 2 perc...
Akkor igazi profi szerelő 😀
Keress másikat
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!