Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ez a 500+ ezer forint vezérlés...

Ez a 500+ ezer forint vezérlés csere csak az e90es bmw specialitása, vagy hasonló korú és kaliberű prémium márkák esetében is ennyibe fáj?

Figyelt kérdés
2023. máj. 20. 18:27
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

2010-es x6 40d-re 1.2 milliós ajánlatot kaptam maszek szervizben.

Nem írtad ugyan milyen motoros, de az 500 egy átlagár középkategóriás autóknál, ettől csak felfele van.

2023. máj. 20. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
50%
BMW motorok manapság mind ilyenek. Audi motorok szintén. Mercedes motoroknál habár ugyanúgy hátul a lánc eddig azok nagyjából bírják bár ki tudja mi lesz idővel. És ez valószínű minden új autónál így lesz idővel csak esetleg kevesebb költség.
2023. máj. 20. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 A kérdező kommentje:
Nem semmi.
2023. máj. 20. 20:54
 4/15 A kérdező kommentje:
Jelenleg 500 ezer korul keresek(+-50), de nem merek ilyet venni, pedig nagyon tetszenek, de félek a fenntartási költségeitől.
2023. máj. 20. 21:08
 5/15 anonim ***** válasza:
500 ezerért nincs E90, de lehet én értek félre valamit. Régebbiek közül ha utána jársz, némelyiknek elfogadhatóan tartós volt a lánca. Audi számos motorja meg szíjas.
2023. máj. 20. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
#4 Benzinest vegyél, ott kicsit (tényleg kicsit) lehet faragni a költségekből mert elől van a lánc és a cseréhez nem kell kioperálni a motort.
2023. máj. 20. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 A kérdező kommentje:
Jajj, a fizetésemre gondoltam. Még autót se vennék 590 ezerért, mem hogy egy bmwt 😃
2023. máj. 20. 22:40
 8/15 A kérdező kommentje:
Nem*
2023. máj. 20. 22:40
 9/15 anonim ***** válasza:
Ja akkor azért, gyanús volt a logikai ellentét. #6 jót ír, de azért tényleg érdemes alaposan körbe járni a kérdést, nem minden motorkód egyforma kockázat, egyiknél megúszod vezérlés szettel, másik meg blokk repedéssel elköszön… Én inkább dízeles vagyok, a rémhíreket az N47/N57 motorok kapcsán hallani főleg, hátul van a lánc a váltó oldalán, és nem túl tartós, meg csapágyasodni is hajlamosak, stb. Ha dízel és E90, én egy LCI előtti, gyári DPF mentes M47-re szavaznék, ja és xdrive nélkülit keresnék. DPF - kipu ha gyári még, a részecskeszűrővel rendelkező változatoknak a hátsó dob vége egyenes/vízszintes, az anélküliek lefelé kanyarodik.
2023. máj. 20. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
M47/M57 kiegészítés - a magasnyomású pumpa is megbízhatóbb fajta (N47 már CP4, ami ledarálódik), szívósor csappantyúkat szokás ledugózni, lánc egész tartós, összességében egy korrekt motor volt abban az időszakban.
2023. máj. 20. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!