Tökéletesen beállított karburátor mellett miért csinálja ezt a simson s50b-m?
Szét lehet szedni a gyári tűszelepet, egy kis erő kell hozzá. A fúvóka kitekerhető belőle és úgy simán szétjön az egész. Próbáld meg megtakarítani, megdörzsölni akár dörzspapírral, polírpapírral egy kicsit a tűjét, drótkefével "megkotorni" a tűszelep házat. Aztán fújd át féktisztítóval/WD-40-nel és egy CSEPP 2t olajat tegyél rá. Rakd össze, járasd át, kizárt hogy ezután fenn fog akadni. Egyébként túlontúl sok benzint kap valahonnan jelenleg, valszeg azért csinálja ezt.
Állítsd vissza utána az eredetihez az úszót és alapbeállításról lődd be az alapjáratot. (Nèzd meg azert hogy az alapjárati csavar vége nincs e letörve, mert volt már ilyen nekem is)
Közben annyi történt, hogy a súbertű magasságán állítottam egyet. Az alapjárat így most tökéletesen jár, állítani is lehet, de ugyanúgy fullad gázadásra.
Megtettem amit mondtál, de sajnos ugyanúgy fennakad a tűszekep pöcke.
Az hogy fullad már lehet gyújtás hiba is. Szikrát nézd meg milyen színű. Általában ilyenkor fehéres.
Nézd meg utána járó motor mellett a megszakítót. Szikráznia kell nagyon, ha rossz. Akkor vezesd ki a kondenzátort valahova ha még nincs, és cserélj megszakítót is.
Ha nem szikrázik akkor egy-két számmal kisebb fúvókát próbálj meg. Bár ha gyári akkor nem kellene, de próba szerencse.
Köszi! Mindenképpen megnézem a megszakítót!
Egyébként most vettem észre, hogy a szívató gumi dugója egyszerűen szétmállott. Nem lehet, hogy az a baj?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!