A gyertya ezen része ahol húzza az ívet, ott ilyen vékony kell legyen?
Nem akar indulni a motrom-Honda CRF450-karburátor beállítás kell neki, de a gyertyát is kivettem, hogy nem-e szikra baja is van, és akkor láttam, hogy túl vékony a pete. Vagy ez a tipus ilyen kell legyen? Elég régi a gyertya, és a sok használattól így meg vékonyodott (vagy hogy lehet ezt mondani)? A típus: NGK IFR8H-11
Csak azt nem értem, hogy mitől lesz szar a gyertya? Én úgy tudom, hogy bekormosodik, akkor meg kell pucolni, és már jó is, húzza az ívet.
Vagy még milyen baja lehet? Mert ugye az a szerepe, hogy adjon szikrát. Bizonyos esetekben amikor kormos lessz, akkor nem rittyenti a szikrát. Ekkor szar a gyertya. Úgy gondolom, hogy más baja nem nagyon tud lenni. Vagy rosszul gondolom?
110ezer volt az iridiumos gyertyában, amikor új iridiumosra cseréltem. A régiek szinte újnak látszottak, sajnáltam cserélni. Aztán mentem egy kört az új gyertyákkal...ég és föld...csak úgy szaggatta az aszfaltot.
Szóval a lényeg: a régi gyertya hiába néz ki jól, a vadi új gyetya az igazi..nem a korom, vagy az elfogyott szikracsúcsok számítanak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!