Azokban az automata autókban, amikben a váltó a hagyományos sebességváltóhoz hasonló formájú kar, ennek van műszaki indoka, hogy kar legyen, vagy ez általában csak esztétikai döntés, és ugyanúgy lehetnének gombok is helyette, hogy előre, hátra, stb?





Általában a sebességváltó kar kapcsolódik a váltóhoz.
Gondolom valamilyen módon meg lehetne oldani gombokkal is, de ott azért bonyolultabb lenne +sokkal nagyobb annak a lehetősége, hogy elromlik.















Hibridünk van, ecvt váltóval. A menetirány kapcsoló full digitális, és a műszerfalon van.
Nagyon örülök ennek a döntésnek a toyota részéről, mert asszony aki manuálishoz van szokva, hírtelen fékezés esetén volt hogy rángatta a pohártartót. Ha a váltó lett volna ott és berakja hátramenetbe vagy Istentudja hova akkor nem lett volna boldog a kocsi.
4: nincs az automata kocsikban olyan védelem, hogy előre gurulás közben nem lehet hátramenetbe tenni?
Logikusan a kocsinak előremenetből csak akkor szabadna hátramenetben engedni kapcsolni, ha áll az autó










6. Pedig kipróbálhatod, pont az olyan hülyék miatt van teljes biztosra csinálva.
Nem lehet hátra menetbe kapcsolni ha nem áll az autó.
7: autófüggő, itt valaki kipróbálja, és autópályán hátramenetbe kapcsolja, de csak annyi történik, hogy bekapcsol a tolatókamera:
Ez utóbbi is hülyeség, mert ha a kocsi érzékeli, hogy előre megy, akkor a tolatókamerát sincs sok értelme bekapcsolni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!