Érdemes dízelre chip / porlasztócsúcs tuning?
Sziasztok, van egy adott 2014-es BMW F32 420d, a 184 lóerős változata.
Egy ismerősnek van egy szerelője, neki a 15 éves 3-as touringot (hasonlóan 2 literes dízelt) ily módon tuningolt, +50 lóerőt kapott a gép, és már régóta benne van bármi fennakadások nélkül.
Szerintetek érdemes-e beletenni, vagy túl kockázatos lenne? Sajnos ilyenben még nincs tapasztalatom, nem is igazán értek hozzá.. :D Persze, GYIK-hez fordulni se a legbiztosabb, de van pár értelmes hozzászólás.
Ha az 50-et mondott te akkor mondd hogy 70 le van a tiedben.
Tanulj meg hazudni te is.
Ha a 184 LE kevés akkor az nagyon szar motor.
Porlasztócsúcs nélkül csak a chip +31 ló papíron.
184 LE egyébként nem kevés, de egy sport coupe-nak sohase elég.. tudod :D
En nem piszkalnám, mivel a valtónak mar a 184 le-höz jaró igen durva nyomaték is bőven elég. Ezen felül a turbo nyomas is magasabb lesz, a turbo is kapja jobban.
Penz költesz a tuningra, aztan előbb költesz penzt javítasokra is.
Vegyel inkabb motort mellé es jarjál palyázni, ha sok a feles lé, az az auto gyari setupban is mindent tud!
Igen attól félek én is, hogy 1,5 év múlva majd ráköltöm a 2-3 szorosát a dolgoknak, ha nem bírja a váltó, stb.
Bár az ilyen gépeket 3 literes dízellel is szerelik, bődületes gyári nyomatékkal.
Amúgy jót szólsz, de tudod a "parasztnak" sose elég amije van !! :D Köszi.
Ja-ja, hát csak olyan helyre vinném ami fix, láttam már vadiúj X7-est 15 ezer kilométerrel eladó soron motorhibával..
Megéri porlasztócsúcsot is cserélni, vagy inkább a risk/reward csak egy sima megírásra az igazi?
Köszi a válaszokat. Igen, szép kis nyomaték van benne enélkül is, egyébként. #7 :D
#8 Automata, lecsekkolom pontosan melyik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!