1.kerdés:Mik a pozitivumok, negativumok a m52tub25 os bmw motornál?
1. kérdés: Pozitívum hogy eg yviszonylag strapabíró blokk. Negatívum hogy szeretik szétrugdosni és elhanyagolni, ebből adódóan pedig nehéz kifogni egy tényleg jót.
2. kérdés: Alkatrészárakat te is tudsz nézni, munkadíj meg rengeteg mindentől függ.
Rohadt jó motor. Egyetlen negatívum, hogy öregek, sokat futottak, és jellemzően nem voltak kímélve, sem jól karbantartva.
Body kit: szerintem felejtős, maximum gyári, vagy azzal egyező utángyártott M-packet. Szinte minden más szarul áll a BMW-ken. De ha még nincs meg, akkor érdemes eleve M-packetest venni, és kívül úgy hagyni, ahogy van.
Állítható futómű: felesleges és nehezebb papírozni. Egy minőségi fix olyan 250-500ezer körül megy most, ahogy nézem. Állítható még drágább. Gyári M-packetet szinte felesleges ültetni, mert eleve lejjebb van. Tesco parkolóba menőzni jó a TA-technix, JOM, FK, 100-150-ért, de annyit is ér. Inkább ront az autón, mint javít.
Ülések, kormánykerék: M-packet esetén szintén szükségtelen.
Direktszűrő: ez pedig a legfeleslegesebb, mert a motortéri meleg levegő beszívása csak csökkenti a teljesítményt. Sima M52-nél a 28i nagy szívósorával szokták tuningolni a 23i-t, de nem tudom, hogy ez a TUB25-nél is működik-e. Vezérműtengely, leömlő cserével, hozzáírt programmal szoktak ezekből még kicsiholni némi teljesítményt, amiért általában be kell áldozni valamennyit alacsony fordulaton.
Ami viszont nincs a listádban, de nálam az első helyen szerepelne: önzáró differenciálmű. Sajnos ezekhez a motorokhoz már nem volt elérhető gyárilag, ezért csak épített létezik. Nem olcsó, de szerintem a leghasznosabb fejlesztés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!