Milyen öreg autóval nem indulnátok neki autópályának?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
#10 :OOOOOOOOOOOOO
Te melyik országban élsz?! Gondolom gyerek vagy még és az életkorodhoz képest, 2000-2005 a felfoghatatlanul régen történt őskor volt a szemedben.
Az M7-est pl a 60-as években kezdték el építeni. A 2000-es évek elején az M6-os valóban nem volt még meg, de az M1, M3, M5, már javában, ha nem is teljes mostani nyomvonalon!
A 2005-ös tök kommersz autóm sem egy Wartburg szintű őskövület, ami nem tud 130-ra felgyorsulni és 40 másodperc alatt gyorsulna 0-ról 100-ra. Ez már simán a H Astra, 2-es Focus, 5-ös Golf korszak!
Az enyém CR-dízel, 180-190 körüli végsebesség. Óra szerint 140-nél 2400-as a motorfordulat. Van benne tempomat, ESP, ASR, adaptív futómű, kanyarkövetős bixenon fényszóró, fűthető félbőr ülések, fedélzeti navígáció (nyilván a kijelző nem olyan szép, nem egy FullHD OLED panel), digit klíma, gerinctámaszos, combtámaszos ülés. És ne gondolj valami egykori ex-rémiumra. Ez egy Astra! Igaz a maga idejében egész magas felszereltséggel. De nem gondolom, hogy alkalmatlan lenne autópályára.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Most vettünk ... autót"
Amig nem derültek ki a hibái, nem érdemes nagyon messzire menni a lakástól és a szerelődtől. Drága a tréler, az oda-vissza út vonaton vagy a szállás.
"20 éves autó...autópályára..."
Ha kiismerted akkor simán. :-)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az állapotától függ. Ha rendben van símán mehetsz vele.
Nekem egy közel 30 éves autóm van. Simán bírja a 120-140 km/h - t.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez nem korfüggő, hanem állapot és teljesítmény. Na meg sofőr képességek.
Most egy Supra MKIV-vel ne pályázzanak, mert öreg?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Én nem értem ezeket a kérdéseket.
Ha egy autó jó állapotban van, akkor lehet az 40 éves is, amennyiben a teljesítménye elegendő, és maga az autó alkalmas pályázásra (hosszabb távra is kényelmes, stabilan fut, nem forog túl sokat pályatempónál), akkor mi lenne az akadálya. Nekem van egy most már OT korú régi limuzinom, egész pontosan 33 éves lett nemrég, 144 lóerős, nem OT állapotú de karban van tartva és teljesen egyben van. Rendszeresen használjuk pályán, sőt, konkrétan arra tartjuk nagyjából, mert a másik autónk bár jóval újabb de pici, kényelmetlenebb és gyenge is. Sosem hagyott ott minket sehol, pedig ráadásul olyan típus amire a legtöbb ember egyből rávágja hogy megbízhatatlan. Külföldre is megyünk vele minden évben. Persze rá van költve mindig amit kér, ez az ára annak hogy megbízhatunk benne ennyi idősen is.
Az autópályás használat, amennyiben nem erőlteted az autót túlságosan (azaz nem forog be bőven 4000 fölé, nem egy 60 lóerős kis motort padlózol folyton hogy 130-at menj vele, stb), konkrétan wellnesshétvége az autódnak. A városi dugóban araszolásnál, folyamatos fékezés-gyorsulásnál kevésbé terhelő.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!