Krosszmotort (pl yz250f) ha terepen használom direktszűrővel lehet valami baj?
Ott kezdődik a dolog, hogy ki van számolva mennyi levegőt kap gyári szűrővel, és ha most te egy gyengébb ellenállásút használsz, akkor több levegőt fog kapni, és ezáltal szegényebb keverékkel jár, és jobban fog melegedni.
Másik dolog, hogy ezek üzemórás motorok, és az megvan, hogy pl a dugattyút 30 üzemóránként cserélni kell? Így direktszűrővel valószínűleg nem csak azt.
2esnek mondom hogy nyilvan atallitom a karburatort, uj kipufogorendszert is veszek.
És amúgy tényleg cserélni KELLENE 30 üzemóránként a dugattyút, de egy emberrel nem találkoztam még aki megtette volna; ezt azért adja meg a gyártó, hogyha 40 üzemórával felrobban, akkor nem az ő felelősségük😃😃😃
Tessék itt van egy 30 órás dugócserés motorról videó 😉
Többet is elmegy, csak éppen nem hozza azt a teljesítményt mint összerakáskor, szóval lehet hogy szürőtuning helyett ezt kellene inkább megcsinálni 🙂
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!