Lötyögő vàltókar?
Ez inkább kulissza hibája, és ez a kopás klasszikus jele. Rengeteg autónál ez az egész műanyagból van ami a használat miatt szépen kikopik és nagyobb lesz a hézag és ezért lötyög az egész mindenség. Meg nálad azért van ez főleg az 1-2 fokozatba mert gondolom városi autó volt korábban is és egy dugóba araszoláskor napi szinten éveken át az a 2 fokozat volt sűrűbben használva és azért kopott ki, a többi meg azért nem mert nyilván nem lett annyira sokszor felváltva magasabb fokozatba. Bontott kulisszát nem nagyon érdemes venni mert többsége is ilyen lesz, max egy kicsivel jobbat találhatsz. Elég sok autóhoz lehet kapni javítókészletet és leginkább a váltókar végén van egy kis gömb ami megy egy perselybe és pont a perselyszokott leginkább megkopni, de az a gömb is. A persely az amiből szoktak árulni újat más fajta műanyagból ami elvileg tartósabb ilyen téren.
De ha végképp nem találsz semmilyet akkor marad a házi barkácsolás.
Erre tudok egy videót, ami kiindulási alapnak jó lehet.
https://www.youtube.com/watch?v=616H0-lobtY&t=381s
Én javaslom hogy a videó készítőjének is tedd fel a kérdésed meg azért leírhatnád ide is hogy miylen autóról van szó mert így esélyesebb hogy könnyebben kapsz értelmesebb választ mint az enyém.
Első körben nézz rá az alábbi alkatrészre! Ez a váltó tetején van, és ez mozgatja a váltó fokozatválasztóját, mikor a kart jobbra-balra mozgatod
Nekem ez volt kikopva az Octavián, és sajnos ez egy időzített bomba is, mert nálam egyszercsak leugrott, és onnantól csak 3-as és 4-es volt az autón.
Unixnál van pocon ilyen, és a váltóbowden végekre is gömbfejek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!