Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a véleményetek/tapasztalato...

Mi a véleményetek/tapasztalatotok a Nissan YD22DDTI motorjáról? (2.2 Diesel)

Figyelt kérdés

Szeretném a veleményeiteket kérni erről a motorral kapcsolatban. Mire kell figyelni, mik a betegségei, stb.


Ugye bekerült ez a Primerába, Almerába, X-trail-be is.


[link]


Köszönöm a válaszokat.



2023. febr. 12. 13:10
 1/8 anonim ***** válasza:

Amennyire tudom, jó motor.

1.5dci volt rossz a nissanba, mert az renault motor volt, ez meg egy jól átgondolt japán motor.

Én simán ajánlom, nem tudom milyen hiába lehetnek amúgy a szokásos dízelproblémákon kívül

2023. febr. 12. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
25%
Ez egy 2.2 DCI... olvass utána én nem nagyon erőltetném.
2023. febr. 12. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

Az YD22 vagy 2.2TD vagy 2.2DT az Nissan motor. (Amiről szó van)

A 2.2DCI pedig Renault motor.


Vagy rosszul tudom?

2023. febr. 12. 14:50
 4/8 A kérdező kommentje:

Annyi infót találtam, hogy az alap motor a Nissan YD22 motorja, viszont átvette a Renault, ami után 2.2dCi lett.

Előbbi többnyire 280Nm, utóbbi 314Nm. Szóval továbbfejlesztették vagy ilyesmi.

2023. febr. 12. 19:00
 5/8 anonim ***** válasza:
Almeraba tudod melyik a jó motor? Az 1.5 benzin. Olvass utána.
2023. febr. 14. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Nem ismerem, utána nézek majd. De a kérdés erre a dízelmotorra irányult.
2023. febr. 15. 00:03
 7/8 anonim ***** válasza:

Ez egy Nissan motor. Nissanba nem került a Renault 2.2-ese, amit később DCI-nek hívtak, az is ugyanez a motor volt, csak kapott egy VGT turbót, erősebb lett, és feljebb mentek az Euro normákkal is. Alapvetően nem problémás, de a jól átgondoltságáról azért van egy-két észrevételem:


-Delphi üzemanyagrendszer, én nem szeretem. Hamar ledarálódik a szivattyú, és a cseréhez ki kell venni a motort. Cserébe van hozzá alkatrész, de nem fog annyit elmenni, mint a Bosch. Ja, és a résolajcsövek a szelepfedélen belül mennek, ami egy rémálom. Most akkor melyik is bonyolult, a japán, vagy a francia?


-Vezérlés cseréhez szintén ki kell venni a motort. Mondjuk legalább tartós, láncvezérlése van, de 300 ezer környékén (tehát amit használtautóként megvehetsz) lutri, hogy meddig fog tartani. A másik oldalon a vákuumszivattyú hajtólánc is szeret elkopni (egy francia dízelen ezt rá tudják tenni a vezérműtengely végére, ahogy a szivattyút is, most akkor melyik is a bonyolult? ;) )


-Speckó ékszíj kell hozzá. Mert hogy ez még ékszíjas, nem hosszbordás. Sokan bosszankodnak a Nissanosok közül, hogy lehetetlen megfeszíteni, és nagyon hamar tönkremegy az ékszíj. Azért, mert valami egyedi méretet használ, ami meggyőződésig hasonlít a kapható szabványos ékszíj méretekkel. De cikkszám szerint ez rendelhető, csak kellemetlen, mire rájössz (franciák megint csak jóval régebb óta hosszbordás szíjat használtak).


-Olajszűrő sérülékeny helyen van. Ez inkább X-traileseknek problémás, aki offroadozni is szeretne vele. Ezért szoktak főleg kartervédőt beszerelni, mert nagyon könnyen leér az olajszűrő.


-Intercoolerből két fajta van: ami elrepedt, és ami el fog repedni. X-trailnél legalább is a motor tetején csücsül a cooler, és nem ritka, hogy cserélni kell, mert a rázkódásoktól valahol elreped, mivel egy batári alu öntvény az egész. Sajnos elég drága az új.


Kb. ennyi jutott eszembe. Amúgy szerintem egy jó motor, nem kimondottan problémásabb a többinél, de nem árt elkergetni a rózsaszín ködöt, hogy "japán motor, mi gondja lehet", mert lehet.

2023. máj. 22. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
2.3-as a renault motor..
2023. máj. 23. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!