Mennyivel egészséges közlekedni autópályán egy 22 éves autóval?
#9 egyszer megtapasztaltam egy túlhajtás során hogy 175 a vége egy meglyukadt dugattyú árán:))
Azóta újra van gyűrűzve és próbálom kímélni az ilyen jellegű szervizektől
130-al simán. Sokkal jobban szeretni, mint a sok városi rövid utat hidegindításokkal.
A dugattyúlyukadást nem értem, elvileg egy motornak, ha jó konstrukció, a maximális teljesítményt is bírnia kell tartósan is.
Én az 1.4-es Megane-ommal 110-zel szoktam menni a pályán. Olyankor 3300 körül forog.
Ezt a sebességet még szépen lehet vele tartani, nem ordít a motor, és a kamionokat is meg tudom rendesen előzni.🤷♂️
#14 Ez nem az elmélet és a gyakorlat közötti eltérés, hanem a sajnos... nem túl kiforrott Ecotec Opel motorok gyengesége.
Érdekes, a Toyota motorok miért bírták ugyanezt zokszó nélkül?
1995, Rábaring, 100.000 km padlógázon, heteken keresztül, egy Corolla és egy Caina E, a motorok hibátlanok voltak a teszt végén. Gyanítom, hogy egy G Astra ugyanitt az első 5000 km alatt elvérzett volna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!