Egy autó gyárba miért nem mernek betörni, és autót elkötni?
"..ha valaki ott dolgozik évekig és mindent elles(sic) mi merre hány méter.."
Ezt talán úgy képzeled, hogy ma egy SX4 S-Cross bódét, holnap egy hibrid blokkot, éjszakás műszakonként pedig minden hajnalban 1-1 futóművet a hóna alá csap és kisétál a kapun?
Tényleg, így kb. egy hónap alatt haza lehet hordani egy autóra valót.
Mekkora ötlet, már csak össze kell rakni. :D
#12. Persze, mert egy-egy alkatrészt el tudsz adni észrevétlenül, akár még meghirdetés és számla nélkül.
De 1000 alkatrészt már nem tudsz így eladni.
Mi az a kisebb alkatrész amit el akarsz adni "szépen"?
Talán 10 db kárpitbolhát? :)
Fékbetét....
Először is ott kezdődik, hogy ehhez emberi kéz akkor ér, amikor az alapanyagot berakják a gépbe.
A gyártás valamennyi fázisa, de még a csomagolás is teljesen érintésmentes.
Még a sor el sem indul, már a gép közli, hogy X.alapanyagból Y. darab készül, ami összesen Z. garnitura lesz.
Ebből Z/a doboz kerül kiszállításra, további Z/b doboz beépítésre.
Szerinted a mai modern gépsorok elje-vége nincs ellátva számláló szerkezettel?
Vagy nem hallottál még ipari kameráról?
Látogass el egyszer Esztergomba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!