Yamaha jog karburátornak szükséges bekötni a vákumcsövet?
Figyelt kérdés
Sziasztok! 2 szerelőt és 2 haveromat kérdeztem erről a témáról. A motort próbáltam 2 karburátorral, viszont a benzincsapot kihagyva kötöttem rá a tankot a karbira. Észrevettem, hogy ömlik a karbiba a benzin, aztán a túlfolyón is nyomta kifele magából, ezért cseréltem úszót és tűszelepet. Kosz nem kerülhetett a rendszerbe, de gázadásra mindig fulladt a motor. A kérdésem az, hogy vissza kellene kötnöm a vákumos benzincsapot?2023. jan. 16. 18:07
1/2 anonim válasza:
A vákumos benzincsapnak áló motornál zárva kell lennie, ennek pont ez a lényege. Ha neked ekkor is folyik, akkor cserés. Ez esetben persze vissza kell kötni a csövét, meg persze ilyenkor ott falsot is tud szívni.
2/2 A kérdező kommentje:
Eddig be sem volt kötve a vákumos csap, a szűrő már porrá vált benne. Így, vákumos csap nélkül ömlik a karbiba a benzin, a tűszelep zár rendesen, úszószint normális, de apránként folyik bele, amit nem tud elégetni a motor. Fullad is folyamatosan gázadásra, karburátor hangolása esélytelen így, semmit nem reagál.
2023. jan. 17. 21:56
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!