2012 318D, milyen a 143 lovas motor? Vélemények?
Hát már azt is tudjuk hogy itt nagyon sok okos BMW szakember van , a többi a egy kókler.
Záhn Dániel írja a cikkben többek közt:
" A BMW-nél legalábbis elég sokáig vártak, miután 2017. első júliusi hétvégéjén dr. Méhes Dávid Dániel Budapesti ügyvéd családjával végignézte, amint kiég használtként vásárolt, több mint 180 ezer kilométert futott, karbantartott, jó állapotú BMW 520d Touringja. "
Persze itt van egy két megmondójóska aki tutira tudja hogy ez miért következik be, a gyár szakemberei pedig csak találgatnak.
" "A kivizsgálásuk eredményeként megállapításra került, hogy a gépjárművén olyan magas a roncsolódás mértéke, hogy a meghibásodás okát és a tűz forrását nagyon nehéz, szinte lehetetlen meghatározni. A BMW AG emiatt további vizsgálatot nem kíván az autón elvégezni, mivel egy megkísérelt vizsgálat esetén annyira megváltozna a roncson az égéskép, hogy azt követően egy újabb másfajta vizsgálat lefolytatása már nem lenne megvalósítható. A BMW AG álláspontja szerint a tűz keletkezését külső behatások is okozhatták (pl. utólagos eszköz beépítése, nem szakszerű karbantartás, rágcsálókár). "".
Én tuodm hogy fájhat egy pár embernek ez, de sajnos ez van és ezt hiába akrnák megmásítani.
Egy fos az a bmw.
#16 "Persze itt van egy két megmondójóska aki tutira tudja hogy ez miért következik be, a gyár szakemberei pedig csak találgatnak"
Megint ide találtál te köbgyökér? Képzeld igen, mivel ezekkel a járművekkel foglalkozom így lehet tudni hogy mitől gyulladnak ki. Pár kérdésben már részletesen leírtam, olvass utána. Bár gondolom azt sem tudod mi az az EGR de azért te jobban tudod hogy nem megállapítható.
#16 Ki az a Záhn Déniel? Közlekedési vagy tűzvizsgálói mérnök? Vagy csak egy repedtsarkú újságíró? De ha már clickbait cikkekkel dobálózunk tessék, szintén Záhn Dánieltől "Megvan, miért gyulladnak ki a dízel-BMW-k" címmel:
"Amikor a szerelők hibásnak találják a motorok kipufogógáz-visszavezető rendszerének (röviden EGR – exhaust gas recirculation) hűtőjét, azt ingyen kicserélik."
"Valószínűsíthető, hogy a tüzelőanyag-rendszer tömítetlensége, illetve a turbók meghibásodása esetén a kenőolaj szivárgása okozhatta (a tüzet). További vizsgálatok nem szükségesek, az esetet biztosítási esetként kell kezelni."
Amúgy meg lehet hogy neked újdonság lesz ez, de a japán/olasz/amerikai autók sem fluxuskondenzátorral működnek, hanem azok is ugyanazon az elven mint a BMW-k szóval az elméleti lehetőség ugyanúgy adott a kigyulladásra. A Kia-k is szaporán gyulladnak amúgy ki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!