Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2012 318D, milyen a 143 lovas...

2012 318D, milyen a 143 lovas motor? Vélemények?

Figyelt kérdés
2023. jan. 7. 07:19
1 2 3
 11/26 anonim ***** válasza:
60%
#10 Hát igen, azért amivel kevesebbet fogyaszt az N47 annyival többe kerül a szerviz.
2023. jan. 7. 10:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/26 anonim ***** válasza:
58%
#11 Ha nem rúgod ki belőle a 184 lovat nem fog hamarabb szétesni.
2023. jan. 7. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/26 anonim ***** válasza:
68%
#12 Hát igaz, de jobb biztosra menni és 200ezrenként elvégezni a nagyszervizt.
2023. jan. 7. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/26 anonim ***** válasza:
64%
#11 Arról már nem is beszélve hogy a 16/18d-nek más ötvözet a főtengelye (meg gondolom sok más alkatrész is más anyagminőségű) Tehát amennyire lefojtották a 20d teljesítményéhez képest, annyit ki is spórolnak az anyagokból.
2023. jan. 7. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/26 anonim ***** válasza:
73%
#14 A 20d-ben van örvénycsappantyú, 16-18d-ben az sincs például. Meg hát igen a főtengely kényes pont, előszeretettel chippelik a 16d-ket és 18d-ket utólag a 20d teljesítményére aztán csodálkoznak ha baj van. A 20d főtengelye is kényes, nem nehéz elkalapálni rossz csapágyakkal.
2023. jan. 7. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/26 anonim ***** válasza:

Hát már azt is tudjuk hogy itt nagyon sok okos BMW szakember van , a többi a egy kókler.

Záhn Dániel írja a cikkben többek közt:

" A BMW-nél legalábbis elég sokáig vártak, miután 2017. első júliusi hétvégéjén dr. Méhes Dávid Dániel Budapesti ügyvéd családjával végignézte, amint kiég használtként vásárolt, több mint 180 ezer kilométert futott, karbantartott, jó állapotú BMW 520d Touringja. "

Persze itt van egy két megmondójóska aki tutira tudja hogy ez miért következik be, a gyár szakemberei pedig csak találgatnak.

" "A kivizsgálásuk eredményeként megállapításra került, hogy a gépjárművén olyan magas a roncsolódás mértéke, hogy a meghibásodás okát és a tűz forrását nagyon nehéz, szinte lehetetlen meghatározni. A BMW AG emiatt további vizsgálatot nem kíván az autón elvégezni, mivel egy megkísérelt vizsgálat esetén annyira megváltozna a roncson az égéskép, hogy azt követően egy újabb másfajta vizsgálat lefolytatása már nem lenne megvalósítható. A BMW AG álláspontja szerint a tűz keletkezését külső behatások is okozhatták (pl. utólagos eszköz beépítése, nem szakszerű karbantartás, rágcsálókár). "".

Én tuodm hogy fájhat egy pár embernek ez, de sajnos ez van és ezt hiába akrnák megmásítani.

Egy fos az a bmw.

2023. jan. 7. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/26 anonim ***** válasza:
90%

#16 "Persze itt van egy két megmondójóska aki tutira tudja hogy ez miért következik be, a gyár szakemberei pedig csak találgatnak"

Megint ide találtál te köbgyökér? Képzeld igen, mivel ezekkel a járművekkel foglalkozom így lehet tudni hogy mitől gyulladnak ki. Pár kérdésben már részletesen leírtam, olvass utána. Bár gondolom azt sem tudod mi az az EGR de azért te jobban tudod hogy nem megállapítható.

2023. jan. 7. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/26 anonim ***** válasza:
#16 Amúgy fogadhatunk melyikőnk tudja fejből a balansztengely csavar lehúzási nyomatékát, csak a hozzáértéshez miheztartás végett.....
2023. jan. 7. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/26 anonim ***** válasza:

#16 Ki az a Záhn Déniel? Közlekedési vagy tűzvizsgálói mérnök? Vagy csak egy repedtsarkú újságíró? De ha már clickbait cikkekkel dobálózunk tessék, szintén Záhn Dánieltől "Megvan, miért gyulladnak ki a dízel-BMW-k" címmel:

[link]


"Amikor a szerelők hibásnak találják a motorok kipufogógáz-visszavezető rendszerének (röviden EGR – exhaust gas recirculation) hűtőjét, azt ingyen kicserélik."

"Valószínűsíthető, hogy a tüzelőanyag-rendszer tömítetlensége, illetve a turbók meghibásodása esetén a kenőolaj szivárgása okozhatta (a tüzet). További vizsgálatok nem szükségesek, az esetet biztosítási esetként kell kezelni."


Amúgy meg lehet hogy neked újdonság lesz ez, de a japán/olasz/amerikai autók sem fluxuskondenzátorral működnek, hanem azok is ugyanazon az elven mint a BMW-k szóval az elméleti lehetőség ugyanúgy adott a kigyulladásra. A Kia-k is szaporán gyulladnak amúgy ki.

2023. jan. 7. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/26 anonim ***** válasza:
51%
#16 Éljen a V8, az aztán nem gyullad ki✌️😎
2023. jan. 7. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!