Az hogy lehet, hogy a grande punto hátul merev hidas?
Figyelt kérdés
2023. jan. 1. 22:51
1/12 anonim válasza:
Úgy, hogy így tervezték meg a mérnökök anno. Mi a baj a merev híddal? Olcsóbb fenntartani a kevesebb alkatrész miatt, mint egy több lengőkaros konstrukciót.
3/12 A kérdező kommentje:
Nekem is merev hidas van nyugi csak nem punto.
2023. jan. 1. 23:12
4/12 A kérdező kommentje:
Tudnák újabb autókat mondani merev híddal? Pl 2010-ig. Magyar utakra szerintem sincs szükség bonyolultabb futóműre.
2023. jan. 1. 23:16
5/12 anonim válasza:
Nem merev hidas hanem csatolt lengőkaros.
8/12 anonim válasza:
Az azért nem olyan "merev híd" mint ami az UAZ-ban is volt. Csatolt hosszlengőkaros felfüggesztésnek hívják. Nagyon sok mai alsó-középkategóriás autóban is ezt alkalmazzák. Nem kizárólag multilink mindegyik. Biztos vagyok benne, hogy egy Dacia Sandero sem légrugós!
Nincs ezzel semmi baj. Olcsóbb gyártani, egyszerűbb, olcsóbb karbantartani. Mindannapi utcai autózásra tökéletesen alkalmas.
Sőt, kapaszkodj meg, de a hátul dombfék is előfordul a mai napig. Ha már Fiat, ismerősöm 2020-as Fiat Tipoja is ilyen.
9/12 anonim válasza:
Dombfék? Az a visszagurulásgátló automatika, nem?
Szerintem a dobfékre gondoltál :D
10/12 anonim válasza:
Nem merevhidas, csatolt lengőkar van alatta. Ez a felfüggesztés egyébként népszerű a kisautóknál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!