Lassan csak az S osztály marad igazi Mercedes?
Ugye a CLA meg az alsóbb osztályokról már rengeteg nyávogást levágtak hogy zörög, túl sok a beszűrődö zaj, ótvar az anyaghasználat, stb, de pl. az új C osztály-t
a speedzone videotesztben, meg itt ott látva elgondolkodtam hogy már a C osztályt is elérte az olcsósítás? Régen a C osztályra nem ez volt az jellemző. Most ha kijön majd az új E osztály, annál is ez lesz? Akkor már tényleg csak a megfizethetlen s osztály marad a Merdzsó szedánok kedvelőinek... Mitől lesz így már premium a Mercedes az s osztályon kívül, , ha zörög , hangos, meg szar anyagokból készül?
Jók az új mercik, de az első tulajnak tervezik őket, hiszen tőlük van pénzük, nem attól aki használtan majd megveszi.
Gazdaság és üzletpolitika az egész.
"Igazi Mercedes-t már nagyon régóta nem csinál a Mercedes :D"
A BMW-t is fikázta már valaki ilyen szöveggel.
Mi az, hogy igazi Mercedes? Igazából minden igazi Mercedes ami a Mercedes gyárból gurul ki és Mercedes logóval van ellátva, nemde?
Minden márkára rá lehet fogni manapság, hogy "már nem olyan mint régen". Nem, nem olyan, mert már nem régen van hanem most. Van egy halom környezetvédelmi norma, gyalogosvédelem stb aminek meg kell felelni, illetve ma már egy autó egy guruló computer mert erre van igény.
Mitől Mercedes egy Mercedes? Attól, hogy kényelmes és elegáns, nem? Az előbbit nem lehet tőlük elvenni most sem, sőt, megkockáztatom hogy kényelmesebbek és csendesebbek a mai Mercedes modellek az alacsonyabb kategóriákban is, mint "régen". Elegánsnak nem mondanám őket a régi kockább Mergákhoz mérten, de a divat ma mást diktál, és ma már nem lehet megúszni a légellenállási kérdést sem.
Az tény hogy az összeszerelési minőséggel komoly gondok vannak az olcsóbb típusaikban (főleg E-osztálytól lefele), recsegnek-ropognak és tele vannak zongoralakkal ami már párezer kilométeres kocsikban is karcos és mindig tele van ujjlenyomattal amitől undorítóan néz ki.
De ebben nem csak a Mercedes bűnös, az Audi is erősen ível lefelé mostanában (pedig azért azt valljuk be, hogy a 2010-es években belső térben a három prémium közül ők tudtak a legjobb minőségérzetet hozni az főleg alsóbb kategóriákban). A BMW szerintem elég jól tartotta magát eddig, most az új ívelt monitoros megoldással ők is egyre inkább Teslák mint autók de kinek mi, ők legalább a zongoralakkot nem erőltetik akkora mértékben mint a Mercedes, és nem recsegnek összevissza a jó útjainkon újkoruktól.
Megbízhatóságra meg már senki nem a régi. Nem is lehet, hiszen egy halom olyan technológia van bennük ami a régiekben nem volt, kiforratlan még, tehát evidens hogy lesznek bakik. Ez a fogyasztói társadalom átka, most már inkább a kivagyiságra és extrákkal telepakolásra megyünk, mint a visszafogott minőségre. Vicces ma látni mondjuk egy 100-as Audit, ami a maga idejében a 80-as évek végén / 90-es évek elején egy luxusautónak minősült, pedig tekerős ablakai vannak és kb nulla extrája. Viszont nagy, kényelmes, jól összerakott és elegáns. Akkor ez volt a luxus. Nekem is jobban tetszett, de az idők változnak, ez van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!