Mit gondoltok ezekről a márkákról segédmotor kategóriában?
Figyelt kérdés
Malaguti, cpi, gilera, rieju. Érdemes ilyen ezeket a márkákat megfontolni?2022. dec. 28. 19:27
1/10 A kérdező kommentje:
Most látom, hogy benne maradt egy plusz szó, elnézést.
2022. dec. 28. 19:28
2/10 anonim válasza:
Ha megnézed, akkor az utolsó 3-nak általában ugyanaz a blokkja, plusz ide lehet még számolni az Apriliát is.
3/10 A kérdező kommentje:
Illetve felvetődött bennem még egy kérdés, mennyire számít hogy az adott motoron alsó vagy felső rezós? Leginkább terepen fogom használni.
2022. dec. 28. 19:49
4/10 anonim válasza:
A cpi kínai, a blokkja meg az am6 másolata, így egy rakás am6 dolog nem passzol rá.
A másik három az jó márka.
Ha pedig a megbízhatóságuk érdekel az ezeknél kizárólag attól függ mennyire tákolták a korábbi tulajaik.
Terepen az alsó rezóból gyorsan palacsinta lesz Xd és a rendőrök is messziről kiszúrhatják hogy nem gyári a gép.
5/10 anonim válasza:
Már miért lehetne idesorolni az apriliat is?
6/10 anonim válasza:
#5 régi apriliakban is am6 volt
7/10 anonim válasza:
Mondjuk egy régi ötvenes rx-Ben? Nekem anno 125-ös tuaregem volt. Ha jól emlékszem rotax123as blokkal.
8/10 anonim válasza:
#7 igen mivel az 125-ös, am6 az 50-es blokk
9/10 anonim válasza:
Nem gondolok semmit. A segédmotor szórakoztató kisvárosban, de normális forgalomban nincs helye. Annyi a létjogosultsága, hogy mire B kategóriát csinálsz, legalább egy-két fokkal jobb közlekedési érzéked van, mint a totál kezdőnek. Ahhoz viszont tök mindegy, milyen robogóval/motorral "menőztél" 14 évesen. Majd ha felnősz, lesz rendes motoros jogsid meg rendes motorod. :)
10/10 anonim válasza:
#3 Gondolom valami enduróban gondolkodsz akkor, annál bután is néz ki szerintem egy alsó kipufogó, meg ha terepezni szeretnél, akkor supermotot se vegyél, bár általában ezeknek a motoroknak szokott lenni terepes verziója, ami igazából csak a kerékben és gumiban más, pl Apriliában az SX50 ami szupermoto, az RX50 pedig az elöl nagyobb kerekű terepre szánt kivitel. (nekem SX van ;) ) Vásárlásnál, ahogy előttem is írták, jól meg kell nézni, és ha pasztát látsz, nagyon vibrál a blokk, nem jár finoman a váltó, akkor inkább hagyd ott. Én sajna beletenyereltem és kisebb generál volt mire rendbetettem, szerencsére az alkatrészárak nem olyan durvák, pl egy új főtengelyt 24 ezerért vettem bele idén. Az ilyen-olyan tuningot meg én személy szerint nem javaslom, mert csak pénzkidobás. 100 ezreket rá lehet locsolni, de úgy vagyok ezzel, hogy azt a pénzt inkább egy nagyobb motorra, vagy jogsira kell félretenni, mert szaladgálni, csavarogni elég alap kivitelben is, de nagyobb távra, pl mint én, hogy jobb időben kocsi helyett ezzel mentem a 30km-re lévő melóhelyemre, oda már kell a nagyobb gép.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!